Hvor mange her har....

ORIGINAL: Charl0tte

ORIGINAL: *HeldigGrisen*

Har ingen kjendiser som bor rundt meg her men har kjendiser ofte innom her..

2 som skal gi ut soloplate snart og en som har gitt ut mange plater.. Han ene er min svoger og de to andre er venner.

Hvem hvem? [:D]

Skal si hvem de er når de topper listene i sommer[:)] Mye bra i vente kan jeg love!!

Har bodd noen hus fra Thorbjørn Jagland, (når han var statsminister) og noen hus fra Herodes Falsk   [:D]
Ellers så har jeg bodd sammen med Lisa Tønne, om det telles.. [8D]
Her jeg bor nå er kjenner jeg ingen av naboene, så aner ikke..

Var nesten nabo med Ole Klemetsen når han bodde hjemme hos foreldrene sine og jeg bodde hos mine foreldre..

Er nabo me Snorre Hallem ( ishockeyspiller) om noen vet hvem det er ?

ingen i nærheten her[;)]

Ingen i nabolaget, men dumper stadig borti noen i byen.
Før jeg utdannet meg jobbet jeg på Rema 1000 og der var Odd Børretzen fast kunde [:)]

Fritjof [8D]

Gaute Grøtta Grav, men han bor vel ikke her nå lenger tenker jeg.

Sirkusdirektøren i Sirkus Merano (eller er det Arnardo?) bor i nabolaget mitt[8D]

ORIGINAL: **Emmeline**

Sirkusdirektøren i Sirkus Merano (eller er det Arnardo?) bor i nabolaget mitt[8D]

arnardo er på justöya.... der bodde jeg når jeg var liten....

ORIGINAL: LinnOgMia

Ikke her.. Men der jeg bodde før var Sondre lerche? Naboen vår..
Og ikke langt unna bodde Christine hope.
spetakkel (om de gjelder) [8D]

Mamma å de bor rett bortenfor Kurt Nilsen (huset hans i Bergen)

Vi har nok bodd nærme hverandre en gang i tiden...

Ellers bodde jeg i nærheten av og gikk på fotball med osv både Ylivsbrødrene og Raske menn. Gikk i kor med Sondre Lerche. Men, de har flyttet langt og jeg har flyttet kort og nå har vi bare vokst opp sammen[:D] Ingen kjendiser her altså.

mange!

Ikke akkurat nabolaget, men jeg ser leiligheten til yngvar numme herfra[8D]

ORIGINAL: Gollemor

Øystein Dolmen sykler forbi her når han skal til mamman sin med middag til henne[:)][:)]

Og så bor Are Sende Osen i nærheten.
Og så ligger Nrk rett oppi bakken her, så der er det jo plenty kjendiser. Ser Tore Strømøy stadig vekk.

Da er vi nesten naboer[:D]

Handler du på Bunnpris eller? Ser Tore Strømøy der hele tiden[:D]

kjendis og kjendis, men nabo til en som vant 36 millioner! Synd han var over 60, og kom ut av skapet rett etterpå[8D]

Jeg kjenner svært få av de kjendisene som er blitt nevnt her.. haha[:D]

ORIGINAL: shiby

Var nesten nabo med Ole Klemetsen når han bodde hjemme hos foreldrene sine og jeg bodde hos mine foreldre..

Det var jo søskenbarna mine og...

ingen kjendiser her, men han ene karakteren fra pondus ( eller inspirert) bor her, om det teller[8D]

ORIGINAL: Vugge

Fant ut her om dagen at ho som har kjøpt nabohuset er ho Koth.. Husker ikke hva ho heter engang.. Kristine??
Programleder på NRK hvertfall...
Også har vi Norges beste tattovør under oss her[8D] Han som blei kåra av Kath Von D..

Åh, hadde digga å vært naboen hennes! Kuleste dama jeg veit om [:D]

nope! ikke en eneste en! men, jeg sjekket inn serdar ortaç da jeg jobbet paa hotell her (ikke det at noen her vet hvem det er hahahahaaaaaaaa)

Back
Topp