Hvor mange her har....

ORIGINAL: marianne1986

Er nabo me Snorre Hallem ( ishockeyspiller) om noen vet hvem det er ?

Ja! Jeg kjente Snorre en gang i tiden jeg [:)]

ORIGINAL: Pannekaka

Teller Diego Koch eller hvis de har vært med i det store korslaget??? Hahahhaha, neida. Dårlig med kjendisfolk her [:)][:)]

hahaha, å haugesund å haugesund [:)]

ORIGINAL: frøken plaske

ORIGINAL: Gothia

De bor vel ikke akurat i nabolaget men litt rundt omkring stedet vi bor.

Thomas Alsgård
Bjørn Dælhi
Programlederen i Jakten på kjærligheten. (husker ikke navnet)
Gaute Grøta Grav bodde vel her, veit ikke om han gjør det lenger.

Også gikk jeg på skolen sammens med John Carev når vi bodde på Lørenskog  (Ikke i klassen)

Også har jeg et par venninder som er litt sånn D kjendiser.

Du har jo glemt Diaz og Tanya[8D]

hei,hei... Diaz og Tanya er fra Jessheim, dissa andre er vel fra Nannestad:P hehe... [8D][8D][8D][8D]

Forresten så er Diaz og Tanya fra der jeg er fra, og sett hvertfall Diaz veldig ofte.. Lillebroren hans gikk i klassen med brodern!!!

Bodde visst noen kjendiser i nabolaget mitt da jeg bodde i Bergen, men jeg så dem aldri. Tok samme buss som Gustav Lorentzen hjem en gang, men vet ikke om det var der han bodde.

Er ikke akkurat noen storkjendiser som bor her i nærheten akkurat. Big-brother paret fra første sesong bodde oppi høgget her før, vet ikke om de gjør det nå lenger da men..

Sportsjefen i Viking har vokst opp i nabohuset, de er ofte innom der.
Men samboeren min kjenner han jo sånn utenom også.

Ikke akkurat kjendis, haha, men det nærmeste jeg kom[:D]

ORIGINAL: Puskinella

ORIGINAL: KristineBirgitte

Vet ikke engang om det finnes en eneste kjendis verken fra eller på Melbu.. [8D]

Sivert Høyem er vel fra Melbu? Eller Stokmarknes [8D]

Hihi, ja når du sier det så stemmer det jo! Men jeg har aldri sett ham, så det gjelder egentlig ikke likevel [8D]

Eneste "kjendis" i nabolaget her..blir vel at broren til Tande P. bor her...så når han er på besøk...er det det nærmeste vi kommer kjendis her på bygda[8D][8D][8D]

Der jeg har vokst opp og bodd fram til forrige sommer bodde bl.a. Jens Stoltenberg og Erlend Loe, av de jeg husker.
Bodde haugevis av forfattere, kunstnere, politikere og professorer der, var et litt finere strøk i utkanten av Oslo hvor folk har penger uten å være snobber. Kulturstrøk..

ORIGINAL: PrinsessaMi

ORIGINAL: Charl0tte

ORIGINAL: PrinsessaMi

Jobber sammen med ei:)

Hvem da? [:D]

Marianne Antonsen... Utrolig kos dame:)

jeg sang sammen med henne på barneskolen.... det var stort altså,, selveste løvenes konge dama

Fant nettopp ut at Jostein Grindhaug bur ikkje så langt vekke fra meg faktisk [8D]
FKH treneren

Jeg er oppvokst på Bøler i Oslo, så det sier seg vel selv hvem jeg er vokst opp med.
Alt fra Kuppel`n til Christoffer Skau og andre "kjendiser" i den forstand at de er involvert i Benjaminsaken.
Mye rart som bor og fødes på Bøler. hahaha

ORIGINAL: Bahama Mama

ORIGINAL: Gollemor

Øystein Dolmen sykler forbi her når han skal til mamman sin med middag til henne[:)][:)]

Og så bor Are Sende Osen i nærheten.
Og så ligger Nrk rett oppi bakken her, så der er det jo plenty kjendiser. Ser Tore Strømøy stadig vekk.

Da er vi nesten naboer[:D]

Handler du på Bunnpris eller? Ser Tore Strømøy der hele tiden[:D]

Bunnpris er nærmest, ja! [:D]
Bor nedenfor Kvilhaugen. Tore Strømøy har en tendens til å stå og gjøre opptak der når jeg går forbi[:D]

Jeg vokste opp med "Jens Pikenes" fra Penthouse Playboys. Og han ene, Birger, fra Homsepatruljen. Vi gikk vel samtidig på videregående, tror jeg...

Ja og så en del fotballtrenere, som tidligere Lyn-treneren Espen Olafsen (som mistet kona og datteren i tsunamien), og tidligere trener for Aalesund Ivar Morten Nordmark.

Men her vi bor nå, bor det vel ikke noe særlig kjendiser tror jeg. Var nabo med Jan Eggum før da.

Hyttenaboen til mamma og pappa er Halvdan Sivertsen. Han har jeg både sittet på fanget til og spilt piano til...også jobber broren min for han innimellom[8D]

Det bor endel langrennsfolk i området her, og noen kjente hoppere [8D]

Akkurat nå bor jeg ikke i nærheten av noen kjendiser tror jeg[:)]
Da jeg bodde på Ullern i Oslo hadde jeg Oddvar Stenstrøm og Trygve Hegnar som nabo. Førstnevnte så jeg nesten daglig på joggetur med bikkja, på sommers tid iført rød kort shorts som viste de sexy beina[:'(][:'(]

jeg kjenner endel rocke/metal mennesker i norge, men de bor ikke i nabolaget[:)][:)]

Nermeste må være fotballdommeren Svein Oddvar Moen [8D]

ORIGINAL: Facelift

nei her er det lite med kjendiser.
[:D]

Back
Topp