Hvor mange dager til termin?

Jeg får gjøre minst mulig, skal holde meg i roooo... Laaaaaange og kjedelige dger med andre ord :-( Har så lyst til å gjøre noe...

Ååh, skjønner deg såå godt. Føler meg veldig heldig som er i god form (bank i bordet!)
Våknet for øvrig av at jeg var kvalm i natt, det var dt enste tegnet jeg hadde sist.. Så ble litt bekymret gitt, men nå er jeg jo like gravid enda da.. hehe

15 dager :)

10 dager igjen!

41 dager til termin :)
Men 16 dager til jeg blir strippet og ca.21 dager til jeg blir satt i gang (..dersom strippinga ikke gir effekt)

Ååh, skjønner deg såå godt. Føler meg veldig heldig som er i god form (bank i bordet!)
Våknet for øvrig av at jeg var kvalm i natt, det var dt enste tegnet jeg hadde sist.. Så ble litt bekymret gitt, men nå er jeg jo like gravid enda da.. hehe
Da er du jammen heldig :-) Hadde sett for meg en slik graviditet i utgangspunktet jeg også :-P Mamma var 5mnd på vei når jun fant ut at hun var på vei med meg.. Hun måtte ringe inn syk den lørdagen jeg meldte min ankomst, for hun hadde jo ikke termin før mandag dvs 2dager etter!!! så for meg at sånn skulle min graviditet bli også, men den gang ei :-P

32 dager.

Da er du jammen heldig :) Hadde sett for meg en slik graviditet i utgangspunktet jeg også :p Mamma var 5mnd på vei når jun fant ut at hun var på vei med meg.. Hun måtte ringe inn syk den lørdagen jeg meldte min ankomst, for hun hadde jo ikke termin før mandag dvs 2dager etter!!! så for meg at sånn skulle min graviditet bli også, men den gang ei :p

Ja, uten tvil. Heldig for andre gang faktisk. Med første trente jeg frem til uka før jeg fødte..
Oooh! Gleder meg til å begynne å trille snart :)

Da var det bare 2 uker igjen til termin :) jeg er ferdig med alt så jeg håper han hører på meg når jeg ber han komme tidligere :D

Back
Topp