Hvor mange dager til termin?

Min gynekolog regner 280. Jeg teller 283 som bv. (Har på følelsen at heg heller går over termin enn før termin....)

Dei nasjonale retningslinjene seier ein skal telje 283 dagar, men veit at nokon legar ikkje alltid er så oppdaterte...
Med Jr hadde eg menstermin 21 februar, legen sa 18 februar og OUL sa 18 februar. Han kom 24 februar, men fødselen starta 21.

Denna gongen er eg heilt på bærtur :P Menstermin seier 8 mai, legen sa 11 mai, GU nr 1 sa 11 mai, men OUL sa 20 mai :P Så blir spennande å sjå kva som er mest riktig ;)

Dei nasjonale retningslinjene seier ein skal telje 283 dagar, men veit at nokon legar ikkje alltid er så oppdaterte...
Med Jr hadde eg menstermin 21 februar, legen sa 18 februar og OUL sa 18 februar. Han kom 24 februar, men fødselen starta 21.

Denna gongen er eg heilt på bærtur :P Menstermin seier 8 mai, legen sa 11 mai, GU nr 1 sa 11 mai, men OUL sa 20 mai :P Så blir spennande å sjå kva som er mest riktig ;)
Ja, jeg går jo ikke til gynekolog i Norge.... ;)

• Liker
Reactions: EJ
40 :)

Kor mange dagar teller dikka? 282 eller 283?
283 :) eller den lilla appen teller det for meg. Jeg bare følger med jeg :)

25 igjen i dag :)

43 dager..... og føler tiden begynner å bli litt knapp :wideyed:
Storebroren kom 14 dager før termin, og føler ikke at lillebror har tenkt å vente til termin med å komme han heller o_O

Jeg vet ikke hvor mange dager det blir, men jeg teller ift ultralyd-terminen jeg har fått. Som jeg nå oppdaget var 1 dag mindre enn jeg har telt til nå! :joyful: 41 dager igjen.

28 dager!!

Back
Topp