Hvor mange biler har dere ?

Jeg blir helt satt ut hver gang jeg leser at voksne folk ikke har lappen :o :p

Søstera mi mistet lappen i ett år etter hun plutselig fikk ett epilepsianfall, kan være flere grunner til at voksne ikke har lappen.

Vi har en bil, og håper på å greie oss med det. Bor på bygda uten kollektivtransport omtrent. Så den som skal hente/levere i barnehagen tar bilen. Bå når jeg er hjemme kjører jeg mann og barn de dagene jeg trenger bilen. Kan evt gå ned til jobben til mannen å hente den, men litt gravidplager nå så orker ikke

To, men en står for øyeblikket og DET merkes!!! En kabal som må legges nøye for å time alles aktiviteter, jobb og bringing og henting i barnehage, takk og lov for oldeforeldre !!!

Hvorfor blir du satt ut? Vi bor i Oslo, og her er det ikke en nødvendighet. Uansett, så tok vi begge lappen i England. Jeg byttet til norsk førerkort innen tidsfristen på 12 mnd etter jeg flyttet tilbake, og det ble noe surr med han så da er det nå slik og vi har kun behov for en bil.
Er ikke alle som har behov for lappen. Selv bodde jeg i Oslo til jeg var 25, og stressa ikke med lappen. Tok ikke lappen før vi flyttet på landet :)
Søstera mi mistet lappen i ett år etter hun plutselig fikk ett epilepsianfall, kan være flere grunner til at voksne ikke har lappen.

Vi har en bil, og håper på å greie oss med det. Bor på bygda uten kollektivtransport omtrent. Så den som skal hente/levere i barnehagen tar bilen. Bå når jeg er hjemme kjører jeg mann og barn de dagene jeg trenger bilen. Kan evt gå ned til jobben til mannen å hente den, men litt gravidplager nå så orker ikke

Jeg tror det er veldig upraktisk å måtte forholde seg til kollektivtransport, derfor blir jeg overrasket over at folk orker ;) her er det umulig å gå til jobb, gubben er tømrer og jeg jobber skift og det er ofte jeg ikke vet når jeg er ferdig på jobb :)

Jeg tror det er veldig upraktisk å måtte forholde seg til kollektivtransport, derfor blir jeg overrasket over at folk orker ;) her er det umulig å gå til jobb, gubben er tømrer og jeg jobber skift og det er ofte jeg ikke vet når jeg er ferdig på jobb :)
Men som sagt kan ikke alle ha lappen pga feks epilepsi:)

I ditt tilfelle trenger dere jo 2 biler, vi klarer oss foreløpig med 1 pga kort vei til jobb:)

Vil ikke tro det er upraktisk om du bor for.eks i Oslo og har tilgjengelig kollektiv hver 5 minutt vs å sitte i lange køer ;) men i deres tilfelle er det jo klart at det er pes uten lappen :)

Ikke i Oslo :) Umulig omtrent å få parkert gratis i sentrum. Må vente til etter kl 20.00. Du trenger ikke bil i Oslo, men av praktiske årsaker har vi en og det holder :) Her går det buss, bane, trikk og tog til alle døgnets tider. Kommer raskere frem med kollektivt, enn å sitte i kø på Europaveien f.eks.

Vi har en. Det er bare jeg som har lappen. Vi bor på landet. Nærmeste bussholdeplass er fire km unna. Skal nevnes at mannen ikke får lappen pga sjukdom. Vi klarer oss bra, det blir en vane.

1 familiebil/min bil, 1 som samboer bruker til jobb, 1 veteranbil som passer på at garasjen ikkje kan brukes til noe anna og ca 70 000 leikebiler (det føles iallefall sånn...)

Vi hadde kle trengt bil men har 1

Jeg og mannen har 11 biler og 3 traktorer PG 2 lettsykkler og 3 atv, og bare han har førekort siden jeg bare er 17

Har to! To stasjonsvogner. Snart bare en stasjonsvogn og forhåpentligvis en elbil! :)

Back
Topp