Huldra88
Elsker forumet
Jeg blir helt satt ut hver gang jeg leser at voksne folk ikke har lappen![]()
![]()
Er ikke alle som har behov for lappen. Selv bodde jeg i Oslo til jeg var 25, og stressa ikke med lappen. Tok ikke lappen før vi flyttet på landet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
![]()
Hvorfor blir du satt ut? Vi bor i Oslo, og her er det ikke en nødvendighet. Uansett, så tok vi begge lappen i England. Jeg byttet til norsk førerkort innen tidsfristen på 12 mnd etter jeg flyttet tilbake, og det ble noe surr med han så da er det nå slik og vi har kun behov for en bil.
Er ikke alle som har behov for lappen. Selv bodde jeg i Oslo til jeg var 25, og stressa ikke med lappen. Tok ikke lappen før vi flyttet på landet![]()
Søstera mi mistet lappen i ett år etter hun plutselig fikk ett epilepsianfall, kan være flere grunner til at voksne ikke har lappen.
Vi har en bil, og håper på å greie oss med det. Bor på bygda uten kollektivtransport omtrent. Så den som skal hente/levere i barnehagen tar bilen. Bå når jeg er hjemme kjører jeg mann og barn de dagene jeg trenger bilen. Kan evt gå ned til jobben til mannen å hente den, men litt gravidplager nå så orker ikke
Men som sagt kan ikke alle ha lappen pga feks epilepsiJeg tror det er veldig upraktisk å måtte forholde seg til kollektivtransport, derfor blir jeg overrasket over at folk orkerher er det umulig å gå til jobb, gubben er tømrer og jeg jobber skift og det er ofte jeg ikke vet når jeg er ferdig på jobb
![]()
Jeg tror det er veldig upraktisk å måtte forholde seg til kollektivtransport, derfor blir jeg overrasket over at folk orkerher er det umulig å gå til jobb, gubben er tømrer og jeg jobber skift og det er ofte jeg ikke vet når jeg er ferdig på jobb
![]()
Ikke i OsloJeg tror det er veldig upraktisk å måtte forholde seg til kollektivtransport, derfor blir jeg overrasket over at folk orkerher er det umulig å gå til jobb, gubben er tømrer og jeg jobber skift og det er ofte jeg ikke vet når jeg er ferdig på jobb
![]()
Samme herHar 2 og trenger 2![]()
Wow der var mange !!!11to personbiler, to veteranbiler, en firmabil og en haug med bilcrossbiler....
Hva skal man med alt det ?Jeg og mannen har 11 biler og 3 traktorer PG 2 lettsykkler og 3 atv, og bare han har førekort siden jeg bare er 17