Hvor mange biler har dere ?

Akkurat nå har vi 2 + 1 arbeidsbil. Men unødvendig, så holder på å kvitte oss med den ene. :)

5. Jeg har en vanlig bil.og en sommer bil impala. Gubben har en EL bil, en ombygg'd jeep og en amerikansk muskebil/kosebil. Samt vi har en motorsykkel og båt.

Oi det var mye :P

Ja alt for mange. Jeg fikk impala'n etter snuppa ble født. Har alltid ønsket meg en sånn bil etter første gang jeg så supernatural haha! Samt min Mitsubishi outlander er kids bil. Men det meste er nedbetalt så koster ikke mye i mnd :) kun forsikringer. Samt gubben driver bilbutikk så vi får litt gode priser :)

Ja alt for mange. Jeg fikk impala'n etter snuppa ble født. Har alltid ønsket meg en sånn bil etter første gang jeg så supernatural haha! Samt min Mitsubishi outlander er kids bil. Men det meste er nedbetalt så koster ikke mye i mnd :) kun forsikringer. Samt gubben driver bilbutikk så vi får litt gode priser :)
Åja skjønner :P hehe

1 som går og en som er avskiltet da vi ikke har parkeringsplass til den hjemme

Vi har en bil, men mannen har firmabil i tillegg da.. Uten den måtte vi hatt to biler ;)

Jeg blir helt satt ut hver gang jeg leser at voksne folk ikke har lappen :o :p
Hvorfor blir du satt ut? Vi bor i Oslo, og her er det ikke en nødvendighet. Uansett, så tok vi begge lappen i England. Jeg byttet til norsk førerkort innen tidsfristen på 12 mnd etter jeg flyttet tilbake, og det ble noe surr med han så da er det nå slik og vi har kun behov for en bil.

En firmabil og en familiebil. :) Får firmabil jeg også når jeg begynner å jobbe igjen.

Vi har 1, men mannen har firmabil også :)

Back
Topp