Hvor mange biler har dere i husstanden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Har en bil :) når sambo har vakt har han ambulansen så da trenger han ikke vår bil, å når han han har fri så har han jo fri. Å jeg jobber ikke :)

Vi har en som han bruker. Jeg sykler til jobb.

Vi har en bil, som brukes til jobb og barnehage. Selv tar jeg mye bussen. Har absolutt ikke behov for flere biler.

Vi har en privatbil som jeg bruker til og fra jobb og som vi bruker til alle ærend osv, og mannen har en firmabil han bruker til, fra og i arbeidstiden.

Vi har to biler, også har han firmabil i tillegg som kun brukes i jobbsammenheng. Jeg jobber turnus så da er det greit at han har en bil når jeg jobber kveld :)

Vi har en hver. Der vi bor er det ingen mulighet for kollektivtransport. Vi har begge ca 4 mil på jobb, men i hver vår retning. Så vi kan ikke samkjøre heller.

2, og det er vi nødt til å ha, for her går ikke kollektivtrafikk, vi har ulike arbeidstider, og det er lange avstander mellom hjem, jobb og butikk.

Vi har to nå. Samkjørte i fjor, men så fikk vi en på skolen, og sfo er ikke åpen like lenge som bhg, og det går ikke å både hente og levere.

Bussen bruker en liten evighet. Den finnes, men løser dårlig du med at en hentetr og en leverer siden bhg ikke er i gangavstand til huset eller skolen.

Vi har to biler. Bor ute på landet med dårlig kollektivtilbud+ at vi jobber i motsatt rettning- så er avhengig av to biler :)

Back
Topp