Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har en bil, men bruker den ikke mye. Jeg busser og han går til jobb. Når vi har barna blir den litt mer brukt til kjøring og henting. Hadde to før, helt unødvendig da begge sto helt i ro annenhver uke sparte mye på å kvitte oss med den
Vi har to biler. Må ha en hver. Jeg frakter ungene til barnehage og Sfo, og det er dårlig med bussforbindelse direkte. Sambo jobber et stykke unna, så må ha egen bil.
Bor i Bergen, og skulle sikkert vært flinkere til å kjøre kollektivt, men det er så lite gunstig for oss.
Vi har en bil, mannen ville egentlig ha en til siden vi bodde så vanskelig til i forhold til kollektivtransport!
Men vi viste jo at vi skulle flytte og dit vi flytter har vi ikke behov for flere biler da det går buss og tog nesten hele tiden så de få gangene vi begge gjerne skulle hatt bilen kan en ta tog eller buss :-D
Vi har to biler og en motorsykkel . En eldre stasjonsvogn og en ny Elbil. Elbil bruker mannen til og fra jobb hver dag da han har Lengst vei til jobb. VI bor ett stykke utenfor byen og kollektivtilbudet er mildt sagt rævva både her og inne I byen så en bil er uaktuelt. ..
Nå har vi en. Hadde to før, solgte den ene da jeg var hjemme sykemeldt og skulle ut i perm og han var sykemeldt. Skulle gjerne hatt to når jeg de siste 3-4 mnd har blitt litt isolert hjemme i permisjon uten bil og med vondt bekken, da han begynte å jobbe igjen og har bilen. Jeg har derfor tatt tog noen ganger. Når begge er tilbake i jobb og hvis jeg ikke har byttet arbeidssted til et i gåavstand må vi kjøpe en bil til. Vi begynner/slutter ikke likt på jobb. Jeg begynner/slutter noen ganger før/etter mulighet for levering/henting i bhg og vi har et barn på skole å ta hensyn til og sambo må ha bil i jobben sin.
Hadde jeg bodd i Oslo eller et annet sted med like god kollektivtilbud hadde jeg ikke hatt bil. Trivdes med det da jeg bodde der. Her jeg bor er det desverre alt for dårlig tilbud og 2-3 ganger så dyrt med buss/tog som å kjøre bil
Vi har hver vår bil. Jobber i samme barnehage, men forskjellige vakter. Så da trenger vi det. Orker ikke stå opp mye tidligere enn nødvendig for å ta buss....