Hvor mange biler har dere i husstanden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Vi har bare èn bil. Glad vi klarer oss med det, sett fra et økonomisk perspektiv :)

Stort sett har kjæresten min arbeidsbil. Ellers går jeg bare til jobben/skolen.

Føler at dette er vårt fremste sparetiltak ;) Tenker ofte: å, så flinke vi er. Dette sparer vi mye på. Spes. da jeg trasker av gårde i sprutregn eller ti minus.

Kollektivtilbudet her vi bor er bra det, men foretrekker sykkel eller bena :)

Vi har 2 biler. En hver. Vi bor sånn til at vi må ha det for å komme oss noe annet sted enn i ett lite sentrum. Vi har også 2 biler som ikke går. Den ene skal vrakes og den andre skal fikses. Vi har hver vår vil da jeg ikke ser over rattet på mannen min sin.

Vi har ein bil, så vi samkøyrer med den:-)

Jeg har ikke lappen og heller ingen bil. Jeg tar som regel buss når jeg skal noe, ellers så ringer jeg pappa om det skulle bli vanskelig/tungvint å bruke bussen. Hender jeg sitter på med noen hjem fra jobb som skal samme vei og :) Men som regel går vi når vi skal noe, vi bor veldig sentralt så det er ikke noe stress :)

Ingen bil her. Bor i Oslo og har t-bane hvert 7. minutt. Har ikke lappen enda heller (men er godt i gang), så litt dumt med bil uten lappen :P blir nok bil etterhvert, men det er dyrt så er glad det ikke haster :)

1 bil og et sertifikat :P når sambo kan ta lappen igjen går jeg ut fra at det blir 2 med mindre vi flytter slik jeg ønsker :)

Vi har to. En elbil og en stasjonsvogn. Jeg nekter å være hjemme i permisjon og måtte ta buss. Busstilbudet her er alt for dårlig.

2 biler og det er vi pokka nødt til å ha. Bor et stykke utenfor byen og kollektivtilbudet er under enhver kritikk. I tillegg jobber vi på hver vår kant av byen. Det er dyrt, men nødvendig.

Vi har ingen biler. Men skal få det til sommeren. Jeg er kjempe flink til å ta buss og tog og ser ikke problemet med det

Har 2 stk - en pendlerbil siden jeg kjører 3,5 mil på jobb en vei.. og en "familie"/hundebil som er større og har litt større forbruk..

Vi har to :-) Her er det lite , nesten ingen kollektivtrafikk ;-)

I praksis har vi 4 biler; 2 familie biler, en firmabil og sambo har en veteranbil som han koser seg med i vår-sommer månedene :)
Vi er ganske avhengig av å ha bil her vi bor. Bussen går sånn ca en gang i skuddåret!

Back
Topp