Hvor mange biler har dere i husstanden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har dere hver deres bil? Samkjører dere eller benytter kollektivtrafikk?

Jeg har blitt en ivrig busspassasjer denne uka pga vinterferien.
Vi har flerr biler, men det er arbeidsbil i jobben hans. og pga barn har han trengt 5 seteren.

Vi har to biler, en motorsykkel og en firehjuling.
Motorsykkelen blir brukt på våren og sommern. Firehjulingen på fjellet eller i sandtaket.

Vi har to biler og begge deler vi på. Den ene liker vi begge best, så på gøy erter vi hverandre litt ved å si at "den er min, den andre driten er din". ;)

Har én og trenger ikke flere ettersom det kun er gutten min og meg ;). Kjører lite nå, er veldig flinke til å bruke bena eller sykle (ikke vinterstid). Da sparer vi miljøet og får selv trim, dermed vinn-vinn!

Vi har en, samt sambos leketøy av en sommerbil, men den vil jeg ikke ha noe med å gjøre. :P
Vi jobber begge i sentrum av byen fra sommeren av, uten tilgang på parkeringsplass. I tillegg jobber jeg ofte tidligere enn han gjør, så han kommer til å kjøre til barnehagen og ta buss derifra mens jeg tar buss hjemmenifra. Og omvendt på ettermiddagen, jeg tar buss til barnehagen og kjører hjem.

Har en som er vår, men mannen har arbeidsbil som han bruker i jobb :)

Vi har en ny bil, en gammel bil og en veteranbil. En veteranmoped og en scooter. Solgte motorsykkelen da vi skulle ha barn fordi vi trengte større sted å bo.

:)

Vi har en bil og samkjører.
Jobber ikke langt fra hverandre så det fungerer utmerket.
Vurderer likevel en bil nummer to, hvertfall nå som jeg skal ut i permisjon da den offentlige kommunikasjonen her ikke er bandt det beste

Vi har en bil. Mannen bruker den mest, da han har lengst og mest kronglete vei til jobb. Jeg går/ tar buss til og fra høgskolen!

Vi har en bil. Den er ganske lite brukt, for begge går til jobb. :)

Akkurat nå ha vi 1 bil og vi klarer oss utrolig bra :D Blir kjørt til jobb innimellom og da går jeg ofte hjem hvis ikke han plukker meg opp på vei hjem fra sin jobb eller så går jeg :) Andre dager sykler jeg :) Har kortest vei til jobb og syntes det er godt med den sykkel turen om morgenen og etter jobb :) værtfall på våren/sommeren :)

2 biler.
Jeg har hovedbilen siden den er nyere og jeg leverer og henter gutta.
Sambo har en gaaaammal som han bare bruker til og fra jobb (10 min)

Har to biler, en med barneseter til den som skal kjøre med unga og en til den andre :-)

Vi har to biler. Samboer begynner på jobb før bussene begynner å kjøre... Busstidene passer også dårlig i forhold til mi arbeidstid... Må gå veldig tidlig for å rekke jobb....

Har 1 bil så vi veksler på å ta buss :P

Back
Topp