Hvor mange barn har dere?

Har ei jente født i 2020, så om denne spiren kommer så blir det rett over 3år i mellom. :HeartpinkSkulle gjerne hatt mindre gap, men det kan man ikke styre :dance008

Noen som vil dele sin erfaring med 3års aldersforskjell?
Vi har tre år mellom våre gutter, og det har aldri vært noe sjalusi fra storebror sin side. Jeg leste i en Tassenbok da jeg var gravid med nr to om at Tassen skulle få en lillesøster og at lillesøster hadde med gave til Tassen, og jeg tok med meg ideen videre :hilarious: Lillebror (som enda lå i magen) kom da med trampoline til storebror, og dette har aldri blitt glemt :smiley-angelic002 En helt fantastisk aldersforskjell der de har så mye glede av hverandre og er tidenes bestevenner (er nå 6 og snart 3 år):Heartred
 
Vi har tre år mellom våre gutter, og det har aldri vært noe sjalusi fra storebror sin side. Jeg leste i en Tassenbok da jeg var gravid med nr to om at Tassen skulle få en lillesøster og at lillesøster hadde med gave til Tassen, og jeg tok med meg ideen videre :hilarious: Lillebror (som enda lå i magen) kom da med trampoline til storebror, og dette har aldri blitt glemt :smiley-angelic002 En helt fantastisk aldersforskjell der de har så mye glede av hverandre og er tidenes bestevenner (er nå 6 og snart 3 år):Heartred

Dette var så koselig å lese ❤️
Skulle hatt termin nå i august og det skulle blitt 2,5 år i mellom, men ting ble ikke slik og følt meg stresset i ettertid siden "alle" påpeker at om de skal ha glede av hverandre må barna komme tett og jeg visste jo det kom til å bli minimum 3 år i mellom når det ikke gikk sist.... så dette, dette var så godt å lese ❤️
 
Back
Topp