Hvor mange barn har dere?

Noe av det som faktisk er litt fint med å ha prøvd en stund, er at jeg nok er mer klar for å bære belastningen med å være gravid (og sannsynligvis bli like dårlig som sist). Jeg har jo rukket å lure på om det ikke kom til å gå, og da ble det mer etterlengtet :)
Det vil jeg tro :)
 
Veldig! Men kanskje mer skummelt enn første gang. Nå skjønner jeg hvor ung jeg var, og hvor lite jeg visste om alt som kunne gå gale. :nailbiting:
Veldig kjekt å ha en superflink barnepasser tilgjengelig også. Spent på reaksjonen der! :joyful:
Haha ja, men kanskje skal man være glad for det også :)
Hahah det skjønner jeg, vi er også spente på reaksjonene fra 6 åringen og 3 åringen. :)
 
Tjah. Vet ikke om jeg tør å svare, for dette er en skikkelig attpåklatt :laughing002

Første i 2008, andre i 2014 og nå.. lille bebis i 2024 :angel4:Heartred

Det barnet født i 2008 er VELDIG klar for småsøsken igjen, men vet ikke nyheten enda.
Gleder meg til å fortelle :laughing002:love017:blob3
 
Første fikk jeg tidlig i en alder av 20, han er født i desember 2006❤️
Så har jeg en bonus født aug 2011❤️
Ei tuppe jeg strevde i 2,5 år med å få i sept 2011❤️

Første kjærlighetsbarn med mannen født i juni 2021❤️
Og nå har vi prøvd siden sept 21 på skulle spire i magen❤️

Dette blir siste, så skal gå for sterilisering når terminspiren er født :hilarious:
 
Jeg fikk en datter i april 2022. Vi har vært klare for nr 2 en stund, men EL var veldig sporadisk det første året etter fødsel. Må innrømme at jeg er bittelitt lettet over at det blir nærmere to enn ett år mellom dem nå som jeg har gått gjennom de siste månedene med henne :hilarious: Vi ville nok klart det, men det oppleves mye mer stabilt her nå. Synes det er uvirkelig at det nå kan skje igjen. Vi gleder oss enormt!
Haha, det kan jeg forstå. 2-årsalderen har mye å by på!

Kjenner på samme uvirkelighetsfølelse jeg også, gleder meg veldig, samtidig som det er litt skrekkblandet.
 
Når tenker dere å fortelle det til dem?
Vet ikke helt enda. Jeg skal begynne å jobbe i barnehagen ungene går i etter sommeren, så må få snakket med arbeidsgiver først. Så ikke ungene begynner å fortelle det i barnehagen før jeg har sagt noe om det. Så lenge jeg ikke blir veldig dårlig håper jeg kanskje å vente til juli og ferie før vi sier noe mer til de. Merker det er vanskelig å ikke si noe, sånn som i dag når vi var ferdig ved middagsbordet og 5-åringen sier "pappa, tenk om mamma får en baby i magen sin da". Hahah, ja tenk på det du, tenkte jeg da! :laughing001
 
Back
Topp