Hvor mange barn har dere?

Vi har mange rundt oss som har fått lillesøsken nå, så hun er veldig opptatt av babyer. Derfor håper jeg virkelig denne graviditeten resulterer i baby! :Heartred Hun ønsker seg en lillebror. Og han skal hete Jesus :laughing001
Aaah, husker deg fra junigruppa. Gratulerer med spire!
Junibarnet, som er en jente, ble døpt Bjørn av storesøster allerede i magen.

Vi har 4 barn fra før, 2013, 2017, 2020 og 2021
 
Har ei jente født i 2020, så om denne spiren kommer så blir det rett over 3år i mellom. :HeartpinkSkulle gjerne hatt mindre gap, men det kan man ikke styre :dance008

Noen som vil dele sin erfaring med 3års aldersforskjell?
 
Har ei jente født i 2020, så om denne spiren kommer så blir det rett over 3år i mellom. :HeartpinkSkulle gjerne hatt mindre gap, men det kan man ikke styre :dance008

Noen som vil dele sin erfaring med 3års aldersforskjell?
Jeg har ikke mer enn min søster og meg å sammenligne med. Vi vokste opp som hund og katt :hilarious: :hilarious:

Men da jeg ble 18, så ble vi veldig gode venninner. I tillegg fødte vi vårt første jentebarn med bare 7 ukers mellomrom.
I dag er vi bestevenninner :Heartred
 
Aaah, husker deg fra junigruppa. Gratulerer med spire!
Junibarnet, som er en jente, ble døpt Bjørn av storesøster allerede i magen.

Vi har 4 barn fra før, 2013, 2017, 2020 og 2021
Husker deg også! Så gøy å se hverandre igjen. Det ble julibarn på meg den gangen i 2020. 10 dager over tiden! :p

Haha, synes absolutt dere burde innfridd ønske til storesøster. Hadde blitt et veldig moderne navnevalg!

Ps: Så deilig å vente barn uten pandemi!!
 
Husker deg også! Så gøy å se hverandre igjen. Det ble julibarn på meg den gangen i 2020. 10 dager over tiden! :p

Haha, synes absolutt dere burde innfridd ønske til storesøster. Hadde blitt et veldig moderne navnevalg!

Ps: Så deilig å vente barn uten pandemi!!
Bommet jeg også, fødte 30.mai :laughing002 men har vært mest aktiv i junigruppa, så det er så nærme at det får man godta :hilarious:

Usikker på om lillesøster hadde vært fornøyd med navnet selv da. Men hvem vet, kanskje det er en Bjørn der inne nå? Neida, aner ikke. Har ikke tenkt på guttenavn på årevis, da jeg har vært helt sikker på jente de siste 3 gangene

Ja, det er virkelig noe annet! Tenk, denne gangen får søsken lov å hilse på på sykehuset :smiley-angelic003 det fikk de ikke i 2020 eller i 2021 (ble lov fra 1 november på "mitt" sykehus, fødte 5 oktober)
 
Her ei jente frå før, født 2015. So blir nokre år mellom. Termin er 6dagar før 9årsdagen hennar, spørs om ho får seg ein tidlig bursdagspresang, ho har masa om småsøsken soda ho var 4
 
1 datter på 2,5 år og venter nå forhåpentligvis nr. 2 ❤️
 
Har en jente født i juni 22, og nå ser det veldig ut som at hun blir storesøster i slutten av februar eller starten av mars 23 :love017
 
Jente født 2008
Gutt født 2014
Så dette blir etterpåklatt nummer 3, og meg og min snart ektemanns første barn :Heartred :happy:
 
Dette blir min nr 2 og samboers nr 3

Bonussønn blir 15 i desember, og lillestorebror blir 1 år i oktober:Heartred
 
Har ei jente født i 2020, så om denne spiren kommer så blir det rett over 3år i mellom. :HeartpinkSkulle gjerne hatt mindre gap, men det kan man ikke styre :dance008

Noen som vil dele sin erfaring med 3års aldersforskjell?
Mine to første har tre år mellom seg (begge gutter). Det har vært en berg-og-dal-bane, minste er nå 8 mnd og det er ennå litt sånn, men bedre.
Først var det stas å være storebror, så kom en lengre periode med sjalusi. Han sa han skulle ønske lillebror ikke var her, stakkars. Så kom perioder hvor han skulle late som om han var baby for å få samme oppmerksomheten. Nå er det ennå litt sånn at han kjemper for mer oppmerksomhet og skjønne ikke helt at lillebror ikke tåler like mye som han når de leker ☺️ meeeen, de begynner å ha glede av hverandre (noe som er så gøy å se) og vi jobber med at storebror skal føle seg sett og få masse kos
 
Back
Topp