Hvor mange barn har dere?

(Kunne godt tenkt meg litt mindre men verden vil ikke alltid det man har tenkt!)
Er 2,5 år mellom våre to (høsten 2017, og tidlig på året i 2020), synes det har vært perfekt!
Blir ikke alltid som man vil eller planlegger dessverre... men vil tro gleden var stor når det endelig ble sånn!
Vi har vært utrolig heldige så langt, for tredje gang er jeg gravid på første forsøk :p
 
Er 2,5 år mellom våre to (høsten 2017, og tidlig på året i 2020), synes det har vært perfekt!
Blir ikke alltid som man vil eller planlegger dessverre... men vil tro gleden var stor når det endelig ble sånn!
Vi har vært utrolig heldige så langt, for tredje gang er jeg gravid på første forsøk :p
Ja, gleden er stor! Men vi er også realistiske på at ingenting er sikkert så tidlig, så vi bare prøver å nyte tanken :)
 
Ja, gleden er stor! Men vi er også realistiske på at ingenting er sikkert så tidlig, så vi bare prøver å nyte tanken :)
Helt klart! :)

Kjenner på usikkerhet enda vi også, har mennesker i nær omgangskrets og familie som har mistet mange ganger, og som har mistet etter uke 12. Selv om det har gått bra for oss to ganger før har vi ingen garanti for at det fører hele veien frem denne gangen. Tar det ikke som en selvfølge.

Det eneste jeg vet er at når vi har fått nr. 3 så har jeg vært igjennom mitt siste svangerskap, og enn så lenge skal jeg ta innover meg dette svangerskapet på godt og vondt fordi det kan være mitt siste.
 
Et barn født 2020 som akkurat er blitt 3 og et halvt når denne babyen (forhåpentligvis :Heartred ) kommer til verden.
 
Vi har mange rundt oss som har fått lillesøsken nå, så hun er veldig opptatt av babyer. Derfor håper jeg virkelig denne graviditeten resulterer i baby! :Heartred Hun ønsker seg en lillebror. Og han skal hete Jesus :laughing001
Fantastisk! Mine to har spurt en del etter småsøsken det siste halvåret. Eldste skjønner jo litt hva det går ut på. Hun sier hun ønsker seg en lillebror, men om det blir en lillesøster går det også fint. Minste ønsker seg en lillebror, men vil at vi skal få en jentebaby, ikke spør meg hvordan vi skal få til det! Navn varierer Kokos har vært ett forslag. :laughing001

Flere i vennekretsen vår har fått baby nr 1 eller 2 det siste halvåret så har vært mye baby rundt oss. En av pedagogene i barnehagen skal også ha baby, og det preger leken på barnehagen også.
 
Har ei jente født i 2020 fra før :Heartpink blir rett over 3år aldersforskjell om denne spiren kommer i jan/feb
Her blir termin farlig nært 4 årsdagen til yngste. Menstermin er regnet til 03.02.24 og yngste har bursdag 05.02. Har aldri gått på overtid før, så håper jeg slipper det denne gangen også.
 
Fantastisk! Mine to har spurt en del etter småsøsken det siste halvåret. Eldste skjønner jo litt hva det går ut på. Hun sier hun ønsker seg en lillebror, men om det blir en lillesøster går det også fint. Minste ønsker seg en lillebror, men vil at vi skal få en jentebaby, ikke spør meg hvordan vi skal få til det! Navn varierer Kokos har vært ett forslag. :laughing001

Flere i vennekretsen vår har fått baby nr 1 eller 2 det siste halvåret så har vært mye baby rundt oss. En av pedagogene i barnehagen skal også ha baby, og det preger leken på barnehagen også.
Da stemmer jeg for en jentebror med navn kokos. Så pass må dere vel klare å innfri? :laughing001
 
Helt klart! :)

Kjenner på usikkerhet enda vi også, har mennesker i nær omgangskrets og familie som har mistet mange ganger, og som har mistet etter uke 12. Selv om det har gått bra for oss to ganger før har vi ingen garanti for at det fører hele veien frem denne gangen. Tar det ikke som en selvfølge.

Det eneste jeg vet er at når vi har fått nr. 3 så har jeg vært igjennom mitt siste svangerskap, og enn så lenge skal jeg ta innover meg dette svangerskapet på godt og vondt fordi det kan være mitt siste.
Noe av det som faktisk er litt fint med å ha prøvd en stund, er at jeg nok er mer klar for å bære belastningen med å være gravid (og sannsynligvis bli like dårlig som sist). Jeg har jo rukket å lure på om det ikke kom til å gå, og da ble det mer etterlengtet :)
 
Jeg fikk en datter i april 2022. Vi har vært klare for nr 2 en stund, men EL var veldig sporadisk det første året etter fødsel. Må innrømme at jeg er bittelitt lettet over at det blir nærmere to enn ett år mellom dem nå som jeg har gått gjennom de siste månedene med henne :hilarious: Vi ville nok klart det, men det oppleves mye mer stabilt her nå. Synes det er uvirkelig at det nå kan skje igjen. Vi gleder oss enormt!
 
Oii så spennende! Fint med litt andre omstendigheter denne gangen da!
Veldig! Men kanskje mer skummelt enn første gang. Nå skjønner jeg hvor ung jeg var, og hvor lite jeg visste om alt som kunne gå gale. :nailbiting:
Veldig kjekt å ha en superflink barnepasser tilgjengelig også. Spent på reaksjonen der! :joyful:
 
Back
Topp