Hvor mange barn ønsker dere?

Venter første nå og ønsker 2-3 barn tilsammen :) 2 eller 3 år mellom hadde vert ideelt synns jeg:)
 
Hei :) jeg har ingen barn fra før , men ønsker meg 3 men min samboer har lyst på 2 . Så vi har blitt enige om å vente å se mye som kan skje løp av årene :)
 
Dette blir nr 6,fire egne og to bonusbarn:) noe spredt alder: 14,9,7,4 og snart 3 år:) men skal aldri si aldri om dette er sistemann:p
 
Hadde lyst på 3, men gubben vil ha to å jeg ser den :) får vår del så tenger vi ikke å tenke på større hus å større bil noe vi måtte vis vi fikk 3 :)
Har enn liten gutt 2 år 8 måneder så håpe å få 1 liten enn innen han ble 4 vi da :)
 
Ønsker oss 3. Muligens 4 også, men tar en om gangen. Dette blir forhåpentligvis nummer 2.
 
Vi ønsker oss 3, så om dette går veien er det siste gang jeg er gravid. Vemodig, men ser ikke for meg flere barn sånn egentlig...
 
Venter nr. 3 nå og det blir den siste :) men håper i grunn litt på tvillinger denne gangen, men da tror jeg mannen hadde fått sjokk ;)
 
Jeg venter min fjerde, mannens første. Han ønsker seg maaange barn, minst fire. Men pga min helse så tror jeg han får nøye seg med en egen og tre bonus <3
 
dette blir nr 3. så begynner å føle meg fint ferdig når tredje man er i hus;) største blir da 6 1/2 år og miste 2år og 8 mnd når baby kommer
 
Jeg er på vei med nummer to nå og det blir litt over tre år mellom dem :)
Jeg har veldig lyst på tre barn, men samboeren min vil ha ett eller to barn så da blir nok denne den siste, får passe på og nyte det så godt som bare mulig :)
 
Vi har en gutt på straks 5 år, og hvis dette går bra blir det to(tre dersom det er tvillinger)..,
Dersom dette ikke går veien, blir det kun han vi har nå.. Så blir det vel til at vi adopterer:)

Dette er uansett siste gangen vi prøver og jeg går igjennom en graviditet:)
 
Jeg har to, på 8 og 10 og han har to, på 10 og 12. Dette blir vår første og eneste sammen :) holder med 5 totalt :p :D
 
Har ei som blei 12 år i sommer (fra tidligere), vi venter en skatt i mai/juni, for min del så blir det den siste!
 
Jeg skulle i utgangspunktet ikke ha barn, og nå venter vi nr 4 he he.
Det er 3 år mellom gutta, vi har en på 4 en på 7 og en på 10. Syntes aldersforskjellen har hvert perfekt, så nå blir det jo nesten 5 år mellom nr 3 og 4.
 
Dette blir mitt andre barn, sambo sitt første. Jeg har en gutt på 7 år fra før, så her blir det 8 år mellom. Ser ikke bort ifra at vi får en til, det blir nok isåfall innen 2-3 år etter nestemann er født, for vi har ikke så god tid etterhvert, jeg er 31 og han er 33.
 
Dette er nr3. De 2 første er nå 16 mnd og 5 år.
Tror dette er sistemann:)
Både jeg og mannen har 3 søsken vær.
 
Back
Topp