Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har to bad. Ett med dusj og ett med badekar. Der vi bodde før hadde vi ett "hovedbad" og ett lite toalett. Det holdt i massevis Bare mer å vaske på med to store bad
Vi venter på at rekkehuset vårt skal bli ferdig bygd nå. Vi får da hovedbadet i første etasje og et gjestetoalett(m/vask) i andre etasje. Tror det blir veldig greit mtp besøk ol.
Her er det et bad i hver etg. 3etg.
Har mye å gjøre med at når vi kjøpte huset var det innredet i 3 leiligheter også,og da hadde selvsagt alle bad. Og vi har funnet ut at det er veldig greit og beholdt 3 bad selv
Vi blir nå 4+ 1(bonus, er ikke her hele tiden).
Har også mye besøker fra min familie som bor 9t unna.
Vi hadde ett bad når jeg vokste opp og en do I vaskekjelleren men ingen likte den vi var 5 stk noen ganger 6 da min eldste søster fikk seg type å badet var så lite at sto du midt I rommet og strakk ut hendene tok du på veggene
I huset vårt nå har vi et bad relativt stort og en liten gjeste do I første etasje. Vi er to blir en til I nov. Men blir nok ikke flere enn tre vi har ikke overnattings besøk ofte heller skjeldent er bare svigers og de tar inn på hotell I steden. Men vi har gjester nå og da og det er gull vært med den gjeste doen I 1 etage liker å kunne ha badet mitt for meg selv
Hadde ikke vært i tvil om å ha to bad om det var mulig! Her har vi to. Det ene er i kjellerstua, og overnattingsgjester bruker det når de er på besøk. Ellers har vi ofte måtte bruke det hvis to av oss 4 må på do samtidig f eks!
Her er det mini og meg, og vi har ett bad. Det går selvfølgelig fint. Jeg har vokst opp med 2 søsken til, og da vi var tenåringer skal jeg love deg at det var kamp om det stakkars badet. Hadde heldigvis 2 doer.