Hvor mange bad?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
For meg sier det seg selv at man bør ha to bad hvis man bygger hus.
Sambo ser ikke poenget.

Jeg har vokst opp med mange søsken, og slekta er spredt over hele landet. Dvs at det "ofte" er besøk.
Han har i praksis vokst opp som enebarn med to foreldre, og har hele familien i samme kommune, så folk ligger ikke over hos hverandre.

Hvor mange bad har dere?
Hvor mange er dere?
Hvor mange bad skulle du ønske dere hadde?

Vi var 4 søsken da jeg vokste opp og vi hadde ett bad. Og det var aldri noe problem.

Vi er to voksne og to barn og har ett stort bad. Jeg syns det holder. Vi er gjerne alle på badet samtidig:D

Mannen kunne tenkt seg et bad til, men det er det ikke plass til her.

Vi har ett bad i hovedetasjen. Og ett toalett i kjelleren.
Ville hatt tre bad. Ett i hovedetasjen hvor vi oppholder oss og ett i loftsetasjen hvor soveromma er.
Det i kjelleren er ikke i bruk da kjelleren er ikke innreda.

Men i hovedsak vil jeg ha ett bad i hver etasje. Er vokst opp med 3 søsken selv og vant med bad i hver etasje. Vi har to jenter nå og hu på 9.5 bruker allerede halv evighet på det ene badet vi har :p

Har 1 bad der vi leier nå - går greit for oss 3. Men nå skal vi få bygge og da blir det 2 bad. Jeg er vokst opp med 2 bad og synes det er kjempegreit. Gubben bruker i tillegg lenger tid enn meg på badet så da er det greit med 2 bad:-)

Vi har ett stort bad og et lite toalett i tillegg. Hadde vi bygget selv hadde jeg muligens gått for to bad, men det er ikke et "must", synes jeg. Vi har ofte besøk av familie og venner, går helt fint.

Jeg vokste opp i en familie på fem og vi delte ett bad uten problemer :-)

Vi har et bad men leier, er tre stk og ser tendenser til at snuppa kommer til å bruke like lang tid på badet som sin far så minimum et bad med toalett og et rent toalett med vask trenger vi etterhvert! Helst to bad :-)

Vi er 4 personer og har enebolig på 120 kvm. Vi har ett bad og faktisk aldri savnet ett bad til. Hater å vaske og holde reint badet... :) Har toalett og vask i første etasje da!

Vi har et bad i leiligheten vår. Vi er 3stk.
Men vi holder på med tegning av huset som vi skal bygge. Da er planen 2 bad og vaskerom hvor det blir dusj som hovedsakelig skal brukes til hundene. Kan hende det blir toalett der å :p

Vokst opp som "enebarn" da mine større søsken var flytta ut/skulle flytte ut innen 2 år. Hadde 2 bad. 1 med badekar og wc og vask, og 1 med dusj,wc og vask. Kjekt med 1 bad i hver etasje sia e hadde soverom i 1. ;)
Nå bor e, mannen min og vår lille gutt i en leilighet med kun 1 bad. Skulle gjerne hatt 2, for ikke alltid det klaffer å må på do når det er opptatt :P

Får vi oss et hus håper e på 2 bad.

Nå har vi et bad, vi er 4, snart 5, i familien. Det vil si at jeg aldri noensinne får dusje alene, det er alltid en eller annen som må på do eller finner på en annen unnskyldning for å komme og snakke med meg. :P Vi holder på å bygge hus, og skal selvfølgelig ha to bad. Eller jeg er sær, og liker ikke vaskerom, så det ene badet skal være kombinert bad og vaskerom. Vaskerom-badet er det badet jeg legger mest arbeid i å få fint nå, og det skal være mitt. :D Ungene kan bruke det andre, samme med gjestene. :D Jeg vil ikke ha mer enn to bad, jeg er ikke såå glad i å vaske.

Vi har to bad i huset. Ene med badekar og andre med dusj. Begge med toalett. Var sånn da vi kjøpte. Vokst opp med det samme og i tillegg ett lite toalett. Hjemme var vi 4 barn :-)

Vi har to bad:) do på begge, dusj på ett og badekar på det andre. Syns det er helt topp. Skulle gjerne hatt det ene badet litt større bare. Vi er to voksne og ett lite barn, pluss snart en baby. Tenker to bad for en familie er kjekt:)

Har ett bad, d er for lite! Vi ble akkurat 4. Skal bygge et toalettrom da, så får vi litt avlastning.

Helt bak mål å bygge nytt og bare ha ett toalett ihvertfall!

Vi har et lite bad oppe med toalett og dusj og et bad nede med bare toalett og vask ved siden av vaskerommet men det skal vi bygge ut sånn at vi får et stort bad med badekar!:) vi er 2 voksne, 1 på 15mnd og en ny bebis kommer i februar:)

Foreløpig har vi et bad, men har planer om et bad til i kjelleren etterhvert. Vi er 3 stk, og planer om en liten en til etterhvert.
Begge har familie som bor nærme, så de sover sjelden over. Jeg har også familie som bor et stykke unna, men de har jeg jo så lite kontakt med, og de er aldri oppover her uansett :p

Optimalt sett ville jeg hatt et gjestetoalett i hovedetasjen, og et bad i hver etasje. Har brukt for mye av mitt liv til å stå i do-kø. :p

Vi har 2 bad. Vi oppholder oss kun i hovedetasjen å har vårt bad der. I kjelleren har vi stort gjestebad, stue og 3 soverom som brukes til gjester. Vi har mye besøk av slekt å venner som reiser langt så for oss er det helt optimalt med en ekstra etasje som kun er i bruk når vi har gjester :)

Back
Topp