Hvor mange bad?

Vi har leilighet med to bad og det er jeg utrolig fornøyd med. Vi klarte oss riktignok veldig bra med ett bad da jeg bodde hjemme og vi var fire stykk i familien, så slett ingen nødvendighet sånn sett. Men praktisk? Jepp, uten tvil ;). Ville aldri valgt noe annet nå som vi er vant med to bad. Bor sammen med sønnen min :).

Vi har et og et halvt bad, dvs. et bad med do, vask og dusj (og etterhvert skal vi ha badekar) i første etasje, og et bad med bare do og vask i andre etasje. Her kan det være plass til en liten dusj hvis vi pusser opp, noe mannen gjerne vil ha, men jeg ser ikke helt vitsen med det. Da blir det trangt.

Har for tiden ett bad og det holder nå. Men regner med at når ungene blir større blir det noe annet.
Er mulighet for et bittelite bad på loftet. Rommet er der, er bare ikke gjort noe mere med det.
Men jeg tenker at den dagen vi gjør det ferdig så blir det et do i stede for bad, altså bare en do og en vask.
Slik jeg ser det er det størst behov for to do.

Vi har ett stooort bad med to dusjer (helt genialt når man har barn ;)) + at vi har gjestedo og mulighet for å dusje på vaskerommet :) kjempe fornøyd. Men når vi får tid og penger til det skal vi lage "spa" i kjelleren med boblebad og badstue i tillegg :D

Den gangen vi bygger oss hus skal vi definitivt ha iallefall 2 bad ! Nå er det jo bare meg og sambo, og vi har et bad og et toalett nå (tomannsbolig), og tolalettet er gull verdt :)

Når vi en gang skal flytte, kommer vi til å ønske oss ett stort hovedbad og et toalettrom. Trenger ikke to fulle bad, vil heller ha et vaskerom. Men behov endrer seg jo alt ettersom :)

Skulle gjerne hatt to bad etterhvert altså! Tre også! Får da ikke nok bad? :D Privatliv betaler jeg gjerne for! :-)

Vi er 4 og har 2 bad. Ett som ungene og gjester bruker og ett som er på soverommet vårt! Elsker å ha det sånn:D

Vi er (snart) to voksne og to barn.
Nede har vi et stort bad med dusj, badekar, do og vask.
I gangen har vi en do med vask som oftest brukes som gjestedo.
Oppe har vi bad med dusj, do og vask.
Kunne ikke hatt bare ett bad! Er så deilig å kunne bruke dusj og do uavhengig i hvilken etasje man er i, og at det alltid er noe ledig :)

Foreløpig har vi 2 bad. Et stort i kjelleren med badekar, og et lite på 1. Etg med dusj.
Det i kjelleren skal være slik det er. Skal bygge baderom med dusj i 2. Etg, der alle soverommene er. Og i 1. Etg skal vi bare ha toalett og vask. Vi er 4 voksne og 2 barn akkurat nå.

Har ett bad, men har heller ikle så stor leilighet :p skulle vi bygd nytt hus skulle vi definitivt hatt to bad! Før hadde vi toalettrom i tillegg til badet, og det var veldig greit.

Vi har 1 bad og 1 enkel toalett. Fungerer veldig greit! Hadde nok ikke bygd uten det ekstra toalettet! Vi er 3stk..

Ett bad og do på vaskerommet. Ser ikke poenget med flere bad.

Vi har ett bad nå, på 4 stykk.
Skulle helst hatt et til.

Vi har akkurat bygd hus & vi har ett bad med både badekar & dusj nisje :-) har i tillegg et gjeste toalett + dusj kabinett på vaskerommet :-) vi er 2 voksne & 2 barn!

Stor familie, ett bad, null stress ;)

Vi har ett bad, men også et toalett på vaskerommet. Veldig kjekt å ha i krisetilfeller! Mannfolk bruker vanvittig lang tid på do, og hva gjør man om ene ungen holder på å tisse på seg? Det har skjedd her, og da var det godt å ha den andre doen.
Hva om dere er sent ute og alle må på badet?

Nei, et hus må ha to bad!

Back
Topp