Hvor mange bad?

Har ett stort bad i tillegg til et ekstra toalett ved yttergangen. Klarer oss fint med det. Men vi har kjellerstue og vaskerom o kjelleren. Kunne godt tenke meg et dusjkabinett på vaskerommet i tillegg etter hvert men ikke noe must. Vi er fire.

Vi har to store å gode bad :) ett oppe i etasjen der barna sover som da har blitt deres :)

Å så har vi ett nede der vi sover som da er vårt :)

I tillegg har vi en gjeste do :)

Vi er 4 i huset snart 5 å slev om vi bare hadde ett bad før kunne jeg nå aldri ha gått tilbake :)

Vi har to bad og hadde aldri klart oss med bare ett;)
Familien til mannen bor her ofte, barn som kutter ut bleie trenger kjapp tilgang på do osv..:)

Har 2 bad. Dusj og do på begge. Kunne egentlig tenkt meg å bytte ut ene dusjen med badekar, men men.. Vi er 5 stk og 1 bad hadde vært styr. Mannen og eldste jenta bruker:p

Vi er 4 stk og har ett bad. Det går greit, men neste bolig vi kjøper bør det være to. I hvert fall to toaletter, om ikke dusj.

Vi bor i leilighet, 2 voksne og en baby, så det går helt fint med det ene badet vi har. Men skal vi ha hus, må det bli to bad. Men enig med flere over, mer blir bare styr å holde rent ;)

Vi er fem og har to bad! Er supert for da er det ingen krise om noen er på do og noen må på do

Vi har to bad og er to stykker, men digger at vi har to bad. Når vi har besøk og når vi etterhvert får barn, eller jeg mååå på do når samboer dusjer ^^

Vi har to, og ville absolutt ikke hatt mindre enda vi foreløpig bare er to voksne og en baby. Greit å kunne bruke den tiden en trenger når en skal på do eller dusje, særlig når vi har besøk.

Vi har to bad oppe. Ett til oss og ett til gutta.
En do i 1.etg
Gjestebad i kjelleren. (Ble ikje satt istand med en gang vi bygde)

Vi har to bad + eget vaskerom!! Huset er helt nytt og dette ble høyt prioritert..

Har hatt 1 bad hele livet hjemme hos pappa å gikk helt fint det. Men nå når jeg selv har to bad merker jeg at det er veldig greit med tanke på besøk langveisfra og slike ting. Nå tror jeg ikke at jeg klarer å gå tilbake til 1 :-p

Vi er fire, snart fem i familien. Har svigermor og evt en svigerinne eller to med eller uten samboer på overnatting fra tid til annen, jentene ca en gang i året, svigermor mer sånn 3-5 ganger tror jeg

Vi har et bad, og et gjestetoalett med vask. Vi har lurt på å bygge litt om og få to bad på sikt, men vi får se. To bad er velsig fint når man har gjester, og mor ikke får stått opp fordi svigermor er i dusjen. Skjer bestandig. Svigermor ser nemlig ikke sammenhengen mellom å stå opp og å gå på badet. Jeg derimot sover ikke i pysj, og står ikke opp og kler på meg uten å få vaske meg og bytte undertøy.

Har 2 bad, ett i hver etasje... Ett med dusj og ett med badekar. Pluss vaskerom. Veldig kjekt med flere rom... sparer for en del rot også hehe

Vi har to bad hjemme, og det er deilig! Jeg føler ikke at vi har behov for to bad, men et bad og to wc! I den tiden vi hadde bare et bad så irriterte det meg sykt når badet var opptatt og en av oss andre måtte på do.

Vi har bare ett bad og det er for lite. Vi planlegger å lage et lite toalett i 2. etasje.
Men når jeg var liten hadde vi bare ett bad, og var en familie på 5, og det gikk veldig bra :)

Minimum 2, gjerne 3.

Vokst opp med 2 og har kjøpt hus med 2.
Greit å kunne gā pā do selv om noen andre er i dusjen

Hadde vi bodd i hus skulle jeg nok hatt 2 bad :) Evt. 3 hvis vi hadde hatt en kjelleretasje også :)

Kunne hatt et bad til hvert soverom hvis jeg var rik nok jeg altså :P

Back
Topp