Hvor mange bad?

Vi har to bad. Ett med dusj og ett med badekar. Der vi bodde før hadde vi ett "hovedbad" og ett lite toalett. Det holdt i massevis:) Bare mer å vaske på med to store bad:p

Vi venter på at rekkehuset vårt skal bli ferdig bygd nå. Vi får da hovedbadet i første etasje og et gjestetoalett(m/vask) i andre etasje. Tror det blir veldig greit mtp besøk ol. :)

Har et. Vi er fem personer. Trenger sårt et til. Så det blir det når vi skal bygge på huset :)

Vi er 6 personer og har 1 bad med toalett og ett toalett utenom. Kunne godt hatt minst ett bad til, da vi er 8 her annenhver helg :p

Vi har to bad, et i hver etasje. Veldig praktisk! Ville absolutt hatt to bad ja.

Vi har to bad, et i hver etasje. Veldig praktisk! Ville absolutt hatt to bad ja.

Her er det et bad i hver etg. 3etg.
Har mye å gjøre med at når vi kjøpte huset var det innredet i 3 leiligheter også,og da hadde selvsagt alle bad. Og vi har funnet ut at det er veldig greit og beholdt 3 bad selv;)

Vi blir nå 4+ 1(bonus, er ikke her hele tiden).
Har også mye besøker fra min familie som bor 9t unna.

Vi har et bad og et toalett i 2 etg med enkel innredning. Får nok veldig bruk for det når jentene her blir større:eek:

Vi hadde ett bad når jeg vokste opp og en do I vaskekjelleren men ingen likte den:p vi var 5 stk noen ganger 6 da min eldste søster fikk seg type:p å badet var så lite at sto du midt I rommet og strakk ut hendene tok du på veggene:p
I huset vårt nå har vi et bad :)relativt stort og en liten gjeste do I første etasje. Vi er to blir en til I nov. Men blir nok ikke flere enn tre :) vi har ikke overnattings besøk ofte heller skjeldent:) er bare svigers og de tar inn på hotell I steden. Men vi har gjester nå og da og det er gull vært med den gjeste doen I 1 etage :) :) liker å kunne ha badet mitt for meg selv:)

Hadde ikke vært i tvil om å ha to bad om det var mulig! Her har vi to. Det ene er i kjellerstua, og overnattingsgjester bruker det når de er på besøk. Ellers har vi ofte måtte bruke det hvis to av oss 4 må på do samtidig f eks!

Her er det mini og meg, og vi har ett bad. Det går selvfølgelig fint. Jeg har vokst opp med 2 søsken til, og da vi var tenåringer skal jeg love deg at det var kamp om det stakkars badet. Hadde heldigvis 2 doer.

Back
Topp