Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke lett det når du må ta den avgjørelsen, men viktig å tenka på deg selv. Du har som du sier 2 mnd igjen, men du skal tross alt være klar til fødsel og ikke minst tiden etterpå. Vet ikke hvordan den heller kan bli med våkenetter og den lille i tiden etterpå. Så er bedre å være klar til da enn totalt utslitt.I morgen skal jeg høre med legen om 50% sykemelding. Klarer ikke mer. Nå er det smerter i hver en del og verre skal det bil. Er så sliten og utmattet. Og har begynt på den berømte "vanskelig å sove" slitingen. Konstant sliten og utbrent. Føler jeg svikter jobben men får så være. Skal jeg ha et liv de 2 neste mnd er jeg nødt til å trappe ned.
Klarer liksom 2 timer oppegående og så er det sofasliting . Og fyrstikker i øynene hjelper ikke. Å sove får jeg heller ikke. Kun på natta. Og våkner jeg så sliter jeg med å sovne.Er ikke lett det når du må ta den avgjørelsen, men viktig å tenka på deg selv. Du har som du sier 2 mnd igjen, men du skal tross alt være klar til fødsel og ikke minst tiden etterpå. Vet ikke hvordan den heller kan bli med våkenetter og den lille i tiden etterpå. Så er bedre å være klar til da enn totalt utslitt.