Hvor mange arbeidsdager har dere igjen?

Er 100% sykemeldt for kraftig bekkenløsning, men skulle hatt 31 dager igjen. Flinke dere er som holder ut :-)

I morgen skal jeg høre med legen om 50% sykemelding. Klarer ikke mer. Nå er det smerter i hver en del og verre skal det bil. Er så sliten og utmattet. Og har begynt på den berømte "vanskelig å sove" slitingen. Konstant sliten og utbrent. Føler jeg svikter jobben :( men får så være. Skal jeg ha et liv de 2 neste mnd er jeg nødt til å trappe ned.

Jeg har bare 12 faktiske arbeidsdager igjen, i løpet av 3 uker. Men i helgen forsvant den energien som har drevet meg siden uke 26, så nå tror jeg at de siste ukene blir myyye mer slitsomme. Jaja, jeg ser enden :)

I morgen skal jeg høre med legen om 50% sykemelding. Klarer ikke mer. Nå er det smerter i hver en del og verre skal det bil. Er så sliten og utmattet. Og har begynt på den berømte "vanskelig å sove" slitingen. Konstant sliten og utbrent. Føler jeg svikter jobben :( men får så være. Skal jeg ha et liv de 2 neste mnd er jeg nødt til å trappe ned.
Er ikke lett det når du må ta den avgjørelsen, men viktig å tenka på deg selv. Du har som du sier 2 mnd igjen, men du skal tross alt være klar til fødsel og ikke minst tiden etterpå. Vet ikke hvordan den heller kan bli med våkenetter og den lille i tiden etterpå. Så er bedre å være klar til da enn totalt utslitt.

Er ikke lett det når du må ta den avgjørelsen, men viktig å tenka på deg selv. Du har som du sier 2 mnd igjen, men du skal tross alt være klar til fødsel og ikke minst tiden etterpå. Vet ikke hvordan den heller kan bli med våkenetter og den lille i tiden etterpå. Så er bedre å være klar til da enn totalt utslitt.
Klarer liksom 2 timer oppegående og så er det sofasliting . Og fyrstikker i øynene hjelper ikke. Å sove får jeg heller ikke. Kun på natta. Og våkner jeg så sliter jeg med å sovne.

Tror tiden etterpå kan bli slitsom hvis jeg er utbrent før. Og ikke minst fødselen.

Er helt utmattet. Gubben jubler for at jeg tar hintet.

16 arbeidsdager igjen. I slutten av forrige uke og nå i helgen har jeg sovet så dårlig og virkelig følt meg sliten, så jeg er spent på ny arbeidsuke i morgen...!

24 dager igjen. Veldig spent på hvordan dette skal gå. Allerede sliten og trøtt døgnet rundt...

16 dager på papirer, men kommer ikke til å klare å holde meg unna.
Tar ett par dager fri, så må jeg dit igjen, kjenner jeg meg rett..

22 dager sånn egentlig. Men er 50 % i 7 av dem. Så får se hva resten av tiden bringer. Om jeg klarer 50 % eller blir 100% på slutten.

2 eller 7. Kommer ann på formen.

Back
Topp