Hvor mange arbeidsdager har dere igjen?

Du er flink! :-) Husk å ta deg tid til deg selv oppi all jobbingen.. Du har mange nok år igjen av arbeidslivet :-)
Jeg har lært det den siste uken. Blir å trappe ned for å ikke bli 100% sykemeldt. I går dro jeg litt tidligere hjem og jobbet dem timene unn hjemme fra litt senere etter en cowboy strekk på sofan.

Her stoppa helsa meg ganske tilig, er jeg i svangerskaps penger så ikke no jobbing på meg.. men ville bare si at jeg synes dere som enda er i jobb er kjempe flinke!!! Dere fortjener litt ros :Heartred

Jeg er og på svangerskapspenger, og vil si til dere som jobber at dere er kjempe stødige. Jeg klarer ikke se for meg hvordan det skulle ha gått seg til for min del :)

29 dager igjen. Bare med tanken på hvor fort de to siste ukene har gått, så går 6 uker bort på 1-2-3

28 dager igjen og jeg er møkk lei av folkene og holdningen demmes.... nå er jeg sliten og føler jeg tar hele lasset... fra arbeidslyst til arbeidshat på 1-2-3...

9 arbeidsdager igjen før jeg tar to ukers ferie og deretter permisjon! Puh, det skal bli deilig med fri nå. Har ikke hatt en eneste sykedag i hele år!

Back
Topp