Hvor mange arbeidsdager har dere igjen?

Måtte telle likevel ;) 5 uker, så det blir 25 arbeidsdager. Ikke mye!

Nå er det bare 20 arbeidsdager igjen her! (35 dager med helger og fridager). Det høres plutselig veldig lite ut :p

Hehe, du klarte ikke dy deg. 25 dager er jo ingenting. Det er jo SNART!
Ja og det freaker meg litt ut... Synes det er veldig stas å ha jobben og å være der hver dag, selv om det ikke er mange timene om dagen. Å gå hjemme alene i rundt 3 uker før fødsel i mørkeste november, uææ, ikke bra.

Ja og det freaker meg litt ut... Synes det er veldig stas å ha jobben og å være der hver dag, selv om det ikke er mange timene om dagen. Å gå hjemme alene i rundt 3 uker før fødsel i mørkeste november, uææ, ikke bra.
Vi andre er jo ikke så langt etter så blir vel litt bv skravling da.

Ca 23, har arbeidet inn dager fram til nå! Så har jo jeg den femte ferie uken min igjen :-D Så dette går fort!

39 arbeidsdager igjen nå. Kjenner jeg gleder meg mer og mer til permisjonen siden jeg føler meg nokså sliten..
Jobber de fleste som fortsatt er i arbeid 100%?

OMG, det er bare 27 dager igjen å jobbe! Kommer til å savne jobben,jeg. Haha..,det bekymrer jeg meg mest over...

Hadde en del dager igjen, nå har jeg bare et prosjekt å ferdigstille- så er jeg sykemeldt frem til permisjonsstart. Trenger pusterom nå! Holdt ut til uke 30 med 100% jobb +50% studier samt mammarolle annenhver uke og oppussing annenhver uke. Sier meg fornøyd med det, og gleder meg til å levere prosjektet tidlig neste uke :-)

31 dager igjen. I morgen må jeg lage en plan om hvordan jeg skal få gjort alt. For den siste tiden har vært crap og jeg vet ikke hvor lenge jeg holde ut.

En halv:p min forrige mammaperm gikk ut 10.10. Har ferie og avspassering fram til lunsj 28.11 (en fredag) og går i ny perm 01.12(mandag).

Back
Topp