Hvor lenge var du på barsel?

Nr 1: fødte 17.57 søndag å dro hjem 17.00 dagen etter :)
Nr 2: fødte 20.57 tirsdag å dro hjem etter to døgn. Ville bli en dag lenger da jeg hadde en 2 åring hjemme så benyttet meg av sjansen å kose meg litt med minsten ♡
Nr 3: fødte 17.13 onsdag å dro hjem 12.00 dagen etter ♡
Med nr 3 ville jeg egentlig bli lenger.. Men de hadde ikke rom til oss så ble liggende på fødestua, ikke vasket de, ikke hadde de ekstra seng så mannen ble liggende på gulvet å vi ble glemt bort at vi i det hele tatt var der... ble skrevet avvik osv den 3 dagen av sjefen på avdelingen som ble helt sjokkert over behandlingen vi hadde fått. Så hadde det bedre hjemme nå siste gangen ;)
 
Hadde KS natt til torsdag så måtte ligge litt pga det. Dro hjem søndag ettermiddag, for da holdt mor på å gå på veggen :) (ble innlagt tirsdag morgen for å starte igangsetting av fødsel)
 
Fødte på en søndag kveld, hjem onsdag :happy:
 
Tredje dag begge gangene. Synes det er greit å "lande" litt og slippe å ha fokus på det som er hjemme, bare bry meg om babyen og meg selv (sliter med å huske å spise f.eks). Kommer jo til å slutte å spise hvis jeg i tillegg må lage maten selv :p
 
3 netter, mest på grunn av følingsprøven. Den ble tatt så sent på ettermiddagen at det var greit være en natt til.
 
Dro hjem etter 16 timer denne gangen.
 
1 uke.
 
Back
Topp