Absolutt ikke planlagt! mitt tredje svangerskap og fjerde barn
Oooh, har du tvillinger kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt ikke planlagt! mitt tredje svangerskap og fjerde barn
har prøvd siden januar 2017... Hadde en sa i juni i fjor, så håper spira sitter denne gangen
Med første prøvde vi i flere måneder, nærmere 1/2 år. Denne gangen skjedde det uplanlagt, med svært få «aksjer» mildt sagt. Må ha klaffet perfekt .
Satt på første forsøk. Klarer ikke helt å juble da vi historisk sett skal miste tre ganger før vi blir gravid med «vår» baby
På første forsøk med begge to, dersom denne spiren sitter
Vært prøvere siden juli 2017, og startet med IVF i 2019. Brukt seks flotte embryo over fem innsett, men aldri blitt gravid. Ble spontant gravid i august 20, men fikk påvist MA i uke 8
Denne spiren er hjemmelaget med Letrozol, Menopur, Prednisolon og Albyl-e som støtte medisin, og cyclogest etter påvist graviditet
Håper så inderlig at vi endelig kan bli foreldre
Krysser alt jeg har!Vi droppet pillen lillejulaften i 2019. Vi ble fort gravid i april, men mistet i uke 10 i MA. Etter det fikk jeg uregelmessige sykluser og følte kroppen var litt i ulage. Gikk til gynekolog i oktober og fikk påvist lavt stoffskifte. Har stått på ulike hormonbehandlinger de påfølgende månedene, men vi avsluttet det i februar pga at sædprøven til samboeren min var dårlig og ikke forenelig med å bli gravid på egen hånd. Med hormonbehandlingen hadde vi noen kjemiske som ikke ble noe mer. Da ble søknad til IVF sendt, vi fikk oss valp og vi «ga litt opp». Så ble vi heldigvis gravid nå i mai. Siden jeg har mistet både i kjemisk, sa og ma tidligere så klarer jeg ikke helt å tro enda på at det kommer til å gå bra denne gangen. Men jeg håper håper håper