Fullstendig uplanlagt her i gården
Det må ha vært et sjokk da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fullstendig uplanlagt her i gården
Prøvd i 2 år på egenhånd. 1.IVF forsøk nå i April så gikk det
Tiden vil vise! Krysser fingre og tær, så får man bare se hvordan det gårFor en fantastisk historie da ❤
Pp1 etter sa i mars. fordi vi prøvde bare halvhjertet når el kom i mars (prøvde egentlig å unngå, fordi vi ikke ville ha termin i desember)
Vi starta tidlig i 2019. MA i uke 16 i august 2019 og uke 13 i juni 2020. vi har så hatt litt pause fra prøvingen innimellom for å få kroppen tilbake til normalen (har slitt med jernmangel eller første MA. Nå håper jeg spiren sitter. Berre fostrene har sluttet utviklingen i uke 10-11. så om vi kommer til uke 12 nå blir jeg overlykkelig
Denne gangen ser det ut til å ha klaffet allerede PP1 og føler meg veldig heldig...har klaffa fort med dei andre og då..ca PP 2/ 3...
PP76 Du er rå som har holdt ut ❤
Veien hit har vært laang, mnd etter mnd med negative tester har ikke vært lett, hvertfall ikke når ønsket om en til var så stort heldigvis så har vi to aktive barn som holdt hjulene i gang og ikke minst så har jeg en veldig tolmodig mann så nå har spiren bare å holde seg fastPP76 Du er rå som har holdt ut ❤
Så utrolig trist at du har mistet to ganger ❤ Nå må det bare gå bra ❤
Det må ha vært et sjokk da!
Ja, for oss alle❤Trist med MA ❤ Denne gang skal det gå bra ❤
Veien hit har vært laang, mnd etter mnd med negative tester har ikke vært lett, hvertfall ikke når ønsket om en til var så stort heldigvis så har vi to aktive barn som holdt hjulene i gang og ikke minst så har jeg en veldig tolmodig mann så nå har spiren bare å holde seg fast
PP 1 etter SA i februar. Måtte vente til mensen kom tilbake som normalt.
ja det kom brått på,og har for så vidt ikke sunket heeelt inn enda.. Men merker det på ligamentene at det skjer noe nedi der,ellers er det vel litt grugleding til kvalmen kommer som gjør det litt mer ekte av en eller annen grunn
Overraskelse
Prøveperiode 2 satt spiren, vet vi bommet på EL i PP1 - så vi er veldig heldig som blir gravid fort