Hvor lenge tok det før spira satt?

Pp1 etter sa i mars. fordi vi prøvde bare halvhjertet når el kom i mars (prøvde egentlig å unngå, fordi vi ikke ville ha termin i desember) :)

Hører om mange som blir raskt gravid etter å ha mistet! Så bra at du var en av dem ❤

Vi starta tidlig i 2019. MA i uke 16 i august 2019 og uke 13 i juni 2020. vi har så hatt litt pause fra prøvingen innimellom for å få kroppen tilbake til normalen (har slitt med jernmangel eller første MA. Nå håper jeg spiren sitter. Berre fostrene har sluttet utviklingen i uke 10-11. så om vi kommer til uke 12 nå blir jeg overlykkelig

Så utrolig trist at du har mistet to ganger ❤ Nå må det bare gå bra ❤

PP76 :eek: Du er rå som har holdt ut ❤
PP76 :eek: Du er rå som har holdt ut ❤
Veien hit har vært laang, mnd etter mnd med negative tester har ikke vært lett, hvertfall ikke når ønsket om en til var så stort :Heartred heldigvis så har vi to aktive barn som holdt hjulene i gang og ikke minst så har jeg en veldig tolmodig mann:happy: så nå har spiren bare å holde seg fast;)

Det må ha vært et sjokk da!

ja det kom brått på,og har for så vidt ikke sunket heeelt inn enda.. Men merker det på ligamentene at det skjer noe nedi der,ellers er det vel litt grugleding til kvalmen kommer som gjør det litt mer ekte av en eller annen grunn :confused:

Overraskelse :D

Veien hit har vært laang, mnd etter mnd med negative tester har ikke vært lett, hvertfall ikke når ønsket om en til var så stort :Heartred heldigvis så har vi to aktive barn som holdt hjulene i gang og ikke minst så har jeg en veldig tolmodig mann:happy: så nå har spiren bare å holde seg fast;)

Håper at alt vil være verdt det til slutt ❤

ja det kom brått på,og har for så vidt ikke sunket heeelt inn enda.. Men merker det på ligamentene at det skjer noe nedi der,ellers er det vel litt grugleding til kvalmen kommer som gjør det litt mer ekte av en eller annen grunn :confused:

Tar nok litt tid å venne seg til tanken vil jeg tro. Men veldig kjekt uansett ❤

Prøveperiode 2 satt spiren, vet vi bommet på EL i PP1 - så vi er veldig heldig som blir gravid fort:Heartred

har prøvd siden januar 2017... Hadde en sa i juni i fjor, så håper spira sitter denne gangen :D

Back
Topp