Hvor lenge tok det før spira satt?

Vi begynte prøvingen mai 2018, hadde et par kjemiske før det så ut til at spira satt når jeg fikk positiv desember 2018 - var på TUL i januar og fikk da konstatert MA med påfølgende utskraping. Etter det har det vært veldig av og på med prøving og start og slutt med p-piller. I desember/januar i år sluttet jeg nok en gang med pillene og plutselig satt jeg der med positiv test nå i april og vi har ikke vært aktive prøvere engang:oops:

Her hadde vi siste forsøk i oktober i fjor, grunnet min alder+sykdom i familien (lang historie, har skrevet om det i dagboken min). Begynte på prevensjon, og prøvde å slå oss til ro med at det ikke ble flere barn.

Så dukket ikke tegnene på mensen opp, og jeg tok en test. De neste dagene ble det mange tester og tårer, og nå sitter jeg her, livredd og overlykkelig :love7:bag:

Her satt endelig Bølla etter 3 mislykka runder med inseminering, 1 runde med IVF, 2 avbrutte forsøk og 1 fryseforsøk ❤

Hvor lang tid tok det for dere? ❤ Var det planlagt eller kom det som et sjokk?
Kan jeg spørre hvorfor du ble avbrutt to ganger? Spennende å lese andres erfaringer :)

Vi begynte med støttemedisin for 6mnd siden etter mange års prøving, endelig etter pp76 satt spiren nå krysser vi bare fingrene for at lille holder seg godt fast:)

3e runde med Letrozol og Ovitrelle.
Hadde kjemisk etter förste runde med kun Ovitrelle.

Prøvd i 2 år på egenhånd. 1.IVF forsøk nå i April så gikk det

Hei damer :) vi har brukt 13 pp over 1 1/2 år. Fikk påvist pcos i okt 2020. Ventet nå på time hos fertilitetsklinikk.

Samme her! Hadde akkurat fått klar politiattesten for å ta utredning, men så satt den ❤️ Må spirene våre holde hele veien ❤️

Pp1 etter sa i mars. fordi vi prøvde bare halvhjertet når el kom i mars (prøvde egentlig å unngå, fordi vi ikke ville ha termin i desember) :)

Vi starta tidlig i 2019. MA i uke 16 i august 2019 og uke 13 i juni 2020. vi har så hatt litt pause fra prøvingen innimellom for å få kroppen tilbake til normalen (har slitt med jernmangel eller første MA. Nå håper jeg spiren sitter. Berre fostrene har sluttet utviklingen i uke 10-11. så om vi kommer til uke 12 nå blir jeg overlykkelig

Denne gangen ser det ut til å ha klaffet allerede PP1 og føler meg veldig heldig...har klaffa fort med dei andre og då..ca PP 2/ 3...

Vi begynte prøvingen mai 2018, hadde et par kjemiske før det så ut til at spira satt når jeg fikk positiv desember 2018 - var på TUL i januar og fikk da konstatert MA med påfølgende utskraping. Etter det har det vært veldig av og på med prøving og start og slutt med p-piller. I desember/januar i år sluttet jeg nok en gang med pillene og plutselig satt jeg der med positiv test nå i april og vi har ikke vært aktive prøvere engang:oops:

Trist med MA ❤ Denne gang skal det gå bra ❤

Her hadde vi siste forsøk i oktober i fjor, grunnet min alder+sykdom i familien (lang historie, har skrevet om det i dagboken min). Begynte på prevensjon, og prøvde å slå oss til ro med at det ikke ble flere barn.

Så dukket ikke tegnene på mensen opp, og jeg tok en test. De neste dagene ble det mange tester og tårer, og nå sitter jeg her, livredd og overlykkelig :love7:bag:

For en fantastisk historie da ❤

Vi begynte med støttemedisin for 6mnd siden etter mange års prøving, endelig etter pp76 satt spiren nå krysser vi bare fingrene for at lille holder seg godt fast:)

PP76 :eek: Du er rå som har holdt ut ❤

Back
Topp