Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her satt spiren på første forsøk! Hadde virkelig ikke forventet at det skulle gå så fort... Men det var en veldig gledelig overraskelse!
På tredje forsøket
15 måneder (spiren fra PP10 endte i SA). Håper denne går helt i mål
Her satt spiren på første forsøk! Hadde virkelig ikke forventet at det skulle gå så fort... Men det var en veldig gledelig overraskelse!
Samme her, første forsøk
Det var en stor overraskelse for oss! Vi har to tette hvor eldste er 4 år.
Ikke planlagt, men ønsket. Vi så for oss prøving til høsten kanskje.
Oi, men så spennende da! Var det symptomer som gjorde at du testet eller?
Ja brukte nesten to år med første og 2 mnd med andremann. Nå håper jeg denne sitter så vi slutter flere runder med detteSamme som meg med førstemann Man rekker akkurat å begynne å stresse
Nei, ingen symptomer her
Fikk ikke mensen når jeg skulle så tok jeg en test, på kvelden..
så glemte jeg den og leste den av dagen etter
Ja brukte nesten to år med første og 2 mnd med andremann. Nå håper jeg denne sitter så vi slutter flere runder med dette
Jøss, nesten litt imponerende at du glemte testen! Må være litt godt å ha sluppet alt stresset først ❤
Gikk nøyaktig 8 uker fra pilleslutt til positiv test
Med førstemann gikk det 3 mnd, vi har virkelig vært heldige!
Så å si første forsøket... slutta m minipillen 31.12, fikk bortfallsblødning tvert, så ingen mens før 13.03.21, så ny el 9/10 april, hvor resultatet ble spira❤ ikke trodd at det skulle gå så greit. Brukte 7-8 pp på storesøster, så var egentlig sikker på at det kom til å ta minst like lang tid denne gangen å
Ingenting er bedre enn å slippe langdryg prøving! ❤