Hvor lenge tar dere vare på testene?

Tok bare en test, en digital en. Men visste svaret, så det var egentlig unødvendig. Men samboer følte det hørte med Tok bilde og video av den og kastet den i bosset rett etterpå. Tok bare en test med mine andre to barn også Hva er egentlig grunnen til at dere tar flere og mange tester? Bare spør av nysgjerrighet.
Fordi jeg har åresvis med negative tester bak meg, og når den positive har dukket opp har jeg ikke trodd på den. Er 8+2 i dag, har en drøss med positive tester, stigende HCG-prøver Og to vellykkede tul så langt (den siste så sent som i går), men er fortsatt ikke helt sikker på at det er sant.
 
Jeg har ikke kastet noen av mine positive tester, har til og med en cb+ fra 2016 som fortsatt viser plusstegnet sitt Har tatt bilde av de også, men er noe spesielt med de testene!
 
Tok bare en test, en digital en. Men visste svaret, så det var egentlig unødvendig. Men samboer følte det hørte med Tok bilde og video av den og kastet den i bosset rett etterpå. Tok bare en test med mine andre to barn også Hva er egentlig grunnen til at dere tar flere og mange tester? Bare spør av nysgjerrighet.
Elsker tester :hilarious: (ikke de negative da)
Synes det er gøy å ta EL-tester også :p
 
Back
Topp