Hvor lenge tar dere vare på testene?

FrøkenMG

Forumet er livet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Aprilspirene 2023
Jeg har skuffen full av brukte (og positive) tester, som jeg tenker at jeg kan kvitte meg med.

Hvor lenge tar dere vare på testene deres? Er det noen dere ikke kvitter dere med i det hele tatt? Hva beuker dere de til, i så fall?
 
Har ikke kasta de enda, men er vel egentlig ingen grunn til å ta vare på de nei:rolleyes: er strimler også, så ikke pent å brukt de til noe heller:hilarious:
 
Med begge ungene har jeg tatt bilde av alle de positive testene, så har jeg hatt det i babyboken til eldste; og skal gjøre det samme når lillebror kommer :)
 
Jeg har skuffen full av brukte (og positive) tester, som jeg tenker at jeg kan kvitte meg med.

Hvor lenge tar dere vare på testene deres? Er det noen dere ikke kvitter dere med i det hele tatt? Hva beuker dere de til, i så fall?
Jeg kastet min når det digitale infogeiene forsvant :rolleyes:
 
Jeg tar vare på den sterkeste :) Vi lager scrapbook om livet vårt underveis og tenker at det er fint å ha en inni der! Også når vi er ferdig med å dele til de nærmeste tenker jeg å ta bilde av ul og test osv for å legge ut på instagram :joyful:
 
Har sikkert 7 tester som ligger i nattbordskuffen :hilarious: Jeg fikk positiv test påskeaften, så jeg har tatt litt bilder av testen i et påskeegg og noen sammen med de vordende støresøsknene (kattene våre) :hilarious: Fint å ha bilder til diverse album :happy:
 
Jeg tar bilde av dem, og kaster etterpå. Å lime brukte tester inn i album er ikke noe for meg..
 
Jeg har tatt vare på min test fra min eldste. Og skal ta vare denne gangen også. Har kun testet en gang begge gangene, så ikke mange det er snakk om.
 
Har ikke tatt vare på noe :) har de digitale til de dør. Strimlene har jeg ikke noe lyst til å ta vare på, i så fall ville jeg hatt en cb+, men de blir så oransje etter noen dager. Ikke så fine lenger :p
 
Jeg har de ligge de i skuffen på badet ennå... bør vel kaste de men:rolleyes:
 
Tok bare en test, en digital en. Men visste svaret, så det var egentlig unødvendig. Men samboer følte det hørte med Tok bilde og video av den og kastet den i bosset rett etterpå. Tok bare en test med mine andre to barn også Hva er egentlig grunnen til at dere tar flere og mange tester? Bare spør av nysgjerrighet.
 
Tok bare en test, en digital en. Men visste svaret, så det var egentlig unødvendig. Men samboer følte det hørte med Tok bilde og video av den og kastet den i bosset rett etterpå. Tok bare en test med mine andre to barn også Hva er egentlig grunnen til at dere tar flere og mange tester? Bare spør av nysgjerrighet.

Jeg har testet negativt i ca 2.5 år. Har testet mer eller mindre hver måned fordi jeg har uregelmessig menstruasjon, så når jeg fikk positiv for første gang noensinne så røk det tre test på to dager bare fordi jeg synes det var så fantastisk å endelig se to streker :D
 
Tok bare en test, en digital en. Men visste svaret, så det var egentlig unødvendig. Men samboer følte det hørte med Tok bilde og video av den og kastet den i bosset rett etterpå. Tok bare en test med mine andre to barn også Hva er egentlig grunnen til at dere tar flere og mange tester? Bare spør av nysgjerrighet.

Fordi vi har mistet 3 ganger, og det er den eneste måten å føle seg "trygg" helt i starten med å se stigning :happy: også er det utrolig digg å se en positiv test :woot:
 
Back
Topp