Hvor lenge sover din baby om natten?

Haha, godt å høre! hun her må sovne kliss inntil kroppen min og helst med puppen i munnen. Kan ikke ta på henne når hun har sovnet, så jeg må flytte meg selv. [emoji23]

Hadde vært såå deilig om jeg bare kunne lagt henne i egen seng, gitt henne smokken også hadde hun sovnet der! Haha

Aker ho etter deg om du flytter deg eller? D gjør han her [emoji23] men i går la jeg han i egen seng, og han sov det til kl 03!! [emoji1319][emoji847] turte ikke å flytte han tilbake etter pupp bare, men burde sikkert gjort d!!
Smokk hadde vært magisk!! Vi får ikke inn smokken enda!!! Og tro meg- jeg forsøker med den smokken! Han ler bare når jeg forsøker- så spytter han den ut!!
 
Jeg mater og legger han i senga si. Putter inn en smokk og da sovner han. De siste dagene har han sovet oppe alene mens jeg har vært alene i stua på kvelden. For en fantastisk følelse :D
 
Aker ho etter deg om du flytter deg eller? D gjør han her [emoji23] men i går la jeg han i egen seng, og han sov det til kl 03!! [emoji1319][emoji847] turte ikke å flytte han tilbake etter pupp bare, men burde sikkert gjort d!!
Smokk hadde vært magisk!! Vi får ikke inn smokken enda!!! Og tro meg- jeg forsøker med den smokken! Han ler bare når jeg forsøker- så spytter han den ut!!

Om hun gjør!! [emoji23] "heldigvis" for pappaen at hun sovner sent. Innen han skal stå opp ligger vi begge på enden av siden hans, og han ligger med den ene foten dinglende utenfor!! [emoji23] når han drar og vi sover videre begynner vi å skru oss 90 grader, også fortsetter vi å ake mot fotenden [emoji23]

Gratulerer! Det er vel et steg i riktig retning, håper vi [emoji1] og noen timer for seg selv er bedre enn ingen! sovnet han selv i senga eller la du han ned mens han sov?

Hun her tar smokken, men om kveld/natt er det bare ekte vare som gjelder! I kveld skal jeg gjøre alt jeg kan for noen timer i egen seng!!
 
Back
Topp