Hvor lenge sover deres barn ?

En tråd i 'April 2015' startet av Hope91, 2 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tvillingmamma91 Forumet er livet Aprilbarna`15

Hvor lenge sover de om natta ?
    Her er det legging 19, men sovner aldri før 20:30 :/ og står opp 6-7

Trodde de hadde behov for mere søvn ? Har prøvd å endre soving på dagen uten hell. Så kanskje noen barn bare er sånn ?

2. Selmaen Glad i forumet

Frøkna mi legger seg 1830 19, sovner som regel på 123. Morgen alt fra 6-7. Hatt en periode nå med tøys på natta, da kan hun gjerne ta igjen litt på morgenen, dvs sove til 7-8. Behovet for søvn er nok veldig individuelt, men gjennomsnittlig sies det vel ca 12 timer pr døgn?

3. Tvillingmamma91 Forumet er livet Aprilbarna`15

Det har vel skjedd en gang i hennes liv at jo ho har sovi 12 timer en natt :p

4. Selmaen Glad i forumet

[emoji13] [emoji42] føler med deg [emoji6]

5. Sazzaz Flørter med forumet Aprilbarna`15

Her legger han seg kl 19. Noen kvelder sovner han med en gang, andre kvelder kan han holde det gående til 21.30. Men som oftest sovner han innen 19.30-20.00. Blir vekket kl 7 i ukedagene. Våkner somregel enda 1 gang i løpet av natten.

6. rødkopp *gleder seg til mars* Maiblomstene 2017 Marsmellows-15 Aprillykke 2017 Aprilbarna`15

Her legger hun seg et sted mellom 19 og 19.30 bruker sjeldent mer enn 30min på å sovne. Våkner vanligvis i 6 tida. Sover en times tid på dagen. Vi må som regel inn 1-3 ganger ila natta. :)

7. Aprilbaby Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Blir lagt ca 1930. Bruker 30-45 min på å sovne. Hender han våkner og gråter i 5 tiden, får da ligger med oss og kan sove til 07 som regel. En sjelden gang 08. Hender han ligger hele natta i egen seng også. Sover 1,5-2 t ute i vogn på dagtid!

8. Tvillingmamma91 Forumet er livet Aprilbarna`15

Sover deres fortsatt i sprinkelseng?

9. Aprilbaby Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Min sover i sprinkelseng ja (zebra kili)

10. Sazzaz Flørter med forumet Aprilbarna`15

Jepp. Sprinkelseng her ennå. Har vurdert sånn skuvseng eller hva det heter, men syns det er greit at han er litt "nødt" til å bli i sengen. Klatremusen hadde nok fint komt seg utav nå og om han prøvte, men trur kje han vett dæ sjøl ennå :p hehe

11. Selmaen Glad i forumet

Sprinkelseng her enda også. Satser på det funker en stund til xxxxx [emoji12]

12. Everlasting Elsker forumet Septemberlykke 2016

Sprinkelseng her og det fortsetter vi nok med en god stund til :) Hun legger seg mellom 1830 og 1900. Sovner i løpet av 20-30 min, da hun ligger og prater og koser litt med lekedyrene sine. Kan våkne med litt gråt hvis hun hører oss i seks-tiden om morgenen, men sovner igjen og våkner vanligvis rundt åtte.

Del denne siden