Hvor lenge sover deres barn ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor lenge sover de om natta ?
Her er det legging 19, men sovner aldri før 20:30 :/ og står opp 6-7

Trodde de hadde behov for mere søvn ? Har prøvd å endre soving på dagen uten hell. Så kanskje noen barn bare er sånn ?
 
Frøkna mi legger seg 1830 19, sovner som regel på 123. Morgen alt fra 6-7. Hatt en periode nå med tøys på natta, da kan hun gjerne ta igjen litt på morgenen, dvs sove til 7-8. Behovet for søvn er nok veldig individuelt, men gjennomsnittlig sies det vel ca 12 timer pr døgn?
 
Frøkna mi legger seg 1830 19, sovner som regel på 123. Morgen alt fra 6-7. Hatt en periode nå med tøys på natta, da kan hun gjerne ta igjen litt på morgenen, dvs sove til 7-8. Behovet for søvn er nok veldig individuelt, men gjennomsnittlig sies det vel ca 12 timer pr døgn?

Det har vel skjedd en gang i hennes liv at jo ho har sovi 12 timer en natt :p
 
Her legger han seg kl 19. Noen kvelder sovner han med en gang, andre kvelder kan han holde det gående til 21.30. Men som oftest sovner han innen 19.30-20.00. Blir vekket kl 7 i ukedagene. Våkner somregel enda 1 gang i løpet av natten.
 
Her legger hun seg et sted mellom 19 og 19.30 bruker sjeldent mer enn 30min på å sovne. Våkner vanligvis i 6 tida. Sover en times tid på dagen. Vi må som regel inn 1-3 ganger ila natta. :)
 
Blir lagt ca 1930. Bruker 30-45 min på å sovne. Hender han våkner og gråter i 5 tiden, får da ligger med oss og kan sove til 07 som regel. En sjelden gang 08. Hender han ligger hele natta i egen seng også. Sover 1,5-2 t ute i vogn på dagtid!
 
Jepp. Sprinkelseng her ennå. Har vurdert sånn skuvseng eller hva det heter, men syns det er greit at han er litt "nødt" til å bli i sengen. Klatremusen hadde nok fint komt seg utav nå og om han prøvte, men trur kje han vett dæ sjøl ennå :p hehe
 
Sprinkelseng her enda også. Satser på det funker en stund til xxxxx [emoji12]
 
Sprinkelseng her og det fortsetter vi nok med en god stund til :) Hun legger seg mellom 1830 og 1900. Sovner i løpet av 20-30 min, da hun ligger og prater og koser litt med lekedyrene sine. Kan våkne med litt gråt hvis hun hører oss i seks-tiden om morgenen, men sovner igjen og våkner vanligvis rundt åtte.
 
Back
Topp