Hvor lenge prøvde dere

Nummer 1: 3 måneder, men usikker på om jeg hadde eggløsning den første måneden eller 2, pga uregelmessig mens.men tok 3 måneder fra jeg slutta på pilla. Men det var et delvis uhell. Vi koste oss når vi ønsket, og tok det som det kom. Jeg trudde jeg ville bruke veldig lang tid pga mi helse.

Nummer 2: 2 måneder fra jeg slutta på pilla. Kom også litt før planlagt fordi vi var uforsiktige. Haha.

Nummer 3 (som er i magen nå) tok det 3 måneder ca, men vet at jeg ikke hadde el de to første månedene.

Alle 3 var planlagt. Men de to første kom før vi aktivt prøvde, og planlagt det

Barn 1 tok 4 år og 1 mnd før han satt.
Barn 2 jobber jeg enda med, er nå gått 2,5 år og 4 MA.
Så nå håper vi at spiren er frisk og holder seg godt fast frem til neste sommer.
Wow, for en utholdenhet du har hatt. Og 4 MA- det kan ikke ha vært lett ❤️ Har du gjort IVF eller bare prøvd på egen hånd?

Første forsøk her :Heartred Var sikker på at det skulle ta litt tid og vi var nesten skuffet over ikke å få prøve litt..nesten:playful: men nå er jeg glad jeg er i gang og håper det holder, og at jeg blir mindre dårlig etter hvert:hungover:

Første brukte vi 1,5 år (en MA 3mnd før det klaffet) andre brukte vi (krysser fingrene) 3, 5år (også en MA mellom og første ivf som ikke gikk rett før sommeren)

Prøvd nesten et år. Vi er to kvinner, så måtte via fertilitetsklinikk, spermbank og intrauterin inseminering.

Wow, for en utholdenhet du har hatt. Og 4 MA- det kan ikke ha vært lett ❤️ Har du gjort IVF eller bare prøvd på egen hånd?
Vi gjør IVF innimellom slagene også. Ble gravid med IVF september i fjor, men det endte jo desverre i MA.

Barn 1 tok 4 år og 1 mnd før han satt.
Barn 2 jobber jeg enda med, er nå gått 2,5 år og 4 MA.
Så nå håper vi at spiren er frisk og holder seg godt fast frem til neste sommer.
Eg får heilt vondt av å tenke på korleis det har vore! Håper det går bra no!

Nr 1 tok 3 mnd
Nr 2 tok 4 ganger i høyet den uka med eggløsning når vi startet å prøve :love022

Første barnet tok 1 år og 7 måneder, var gjennom tre mislykkede graviditeter før gullegget kom.
Denne spira satt på pp5, håper den holder hele veien :Heartblue Fikk tilbake mensen i mars og begynte å prøve i mai.

Back
Topp