Hei, fikk dere diagnosen uforklarlig barnløshet eller var det en grunn til at det tok 1,5 år på dere?Barn 1 tok 1,5 år med 2 MA mellom. Hen som kommer nå tok 6 mnd. Begge gangene klaffet det den måneden jeg fikk progesterontilskudd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, fikk dere diagnosen uforklarlig barnløshet eller var det en grunn til at det tok 1,5 år på dere?Barn 1 tok 1,5 år med 2 MA mellom. Hen som kommer nå tok 6 mnd. Begge gangene klaffet det den måneden jeg fikk progesterontilskudd![]()
Hei, var det en grunn til at det ikke klaffet?Gratulerer!Prøvde nærmere 3 år uten en eneste positiv test. Fikk letrozol som sånn siste forsøk i påvente av IVF, og ble nå gravid på første forsøk med det. Helt uvirkelig at det skulle lyse opp to streker, men endelig!
Både jeg og samboer ble utredet med blodprøver, jeg med gyn-undersøkelse og han sjekket svømmerne sine. Ut i fra dette fant de ikke noe galt.Hei, var det en grunn til at det ikke klaffet?![]()
Krysser fingrene for deg!4,5 år. Trodde vi fikk til for to år siden, men da ble det SA. Gikk til slutt for IVF og da festet spira seg på første forsøk. Nå håper jeg inderlig det går hele veien![]()
Nei vi rakk aldri få noen diagnose. Vi hadde fått time til fertilitetsutrending på st olavs samme dagen jeg testet positivt så vi avlyste denne når vi visste vi var «trygge»Hei, fikk dere diagnosen uforklarlig barnløshet eller var det en grunn til at det tok 1,5 år på dere?lurer også på hvorfor du fikk progrestorontilskudd og hvordan du fant ut av at du trengte det
Denne runden så tenkte vi prøve selv noen måneder. Fikk beskjed om at jeg kunne få progesteron ved positiv test siden Jeg hadde mistet to ganger tidligere. Da det drøyet å bli gravid ba jeg om progesteron med en gang siden lutealfasen min var nede i 8-9 dager (har sein eggløsning). Så satt den samme måned