Hvor lenge har dere prøvd?

Vi har vært aktive prøvere hele tiden.
Har en veldig ustabil syklus, så noe av problemet ligger der.
Ble gravid i påska i år, men mista igjenn i uke 5.
Så kan heldigvis bli gravid
[:)]

Vet du med sikkerhet at hu har el?

Jeg hadde ikke det med ustabile sykluser... 28, 41, 30, 27, 30, 29, 25, 26, 27, 27, 24, 26, 27, 28, 28

det fant gynekologen ut å jeg har fått piller å nå vet jeg at jeg har hatt det denne mnd... Er nå på dag 33

Det er bare å smøre seg med tålmodighet... Vi har prøvd i snart to år... Ble gravid for et halvt år siden, men mistet etter fem uker... Nå håper jeg på positiv gravitest neste helg!

Lykke til med prøvingen, ikke stress, for da skjer det i alle fall ikke!

Her er noen råd jeg har samlet opp i løpet av de to årene:
Bruk hostesaft noen dager før eggløsning
Ta C-vitamintabletter
Unngå for mye koffein
Unngå kald drikke
Spis helst kokt mat, ikke for mye krydder

ORIGINAL: Pastella

Vet du med sikkerhet at hu har el?

Jeg hadde ikke det med ustabile sykluser... 28, 41, 30, 27, 30, 29, 25, 26, 27, 27, 24, 26, 27, 28, 28

det fant gynekologen ut å jeg har fått piller å nå vet jeg at jeg har hatt det denne mnd... Er nå på dag 33

Nei, det er det som er problemet..
Tror ikke at jeg har el...
Er ganske overbevist om at jeg har pco.
Har i allefall masse cyster på høyre eggstokk.
Har også masse andre symptomer.
Håper på å bli satt på pergo, å blir nok satt på metafomin for å se om jeg får en stabil syklus...
Får se, skal til legen snart så
[:)]

Vi fikk det til på 3 forsøk. Det tok 2 sykluser før jeg ble "kvitt" all prevensjon i kroppen.

Hei.vi er inne i den 16 pp. litt lei jeg og. men skal til legen idag, bare for og sjekke at alt er i orden der nede. Men lykke til vidre[;)]

dette er første mnd, har IKM 21 nov. hadde vært veldig greit om den ikke kom, så det var full klaff på første forsøk...[;)] lykke til videre alle prøvere. klemz....

Back
Topp