Hvor lenge har dere prøvd?

1 pp her også .. men den har vær utrolig lang siden ikke TR har kommet enda .. håper egentlig hun kommer snart, slik at kroppen min kommer litt mer på tur her, og får en nogenlunde stabil syklus [:'(]

Dette er 2 pp for oss, så vi er ganske nye i gamet ja [:)]

Skjønner det godt Godhjerta!!!!!

Blir lenge å vente til jul ja :)

Hadde du også kort syklus? har 27 dager jeg.

vi har prøvd siden februar å syns det har drøyd ganske lenge nå egentlig... har en fra før men hun var ikke planlagt så vet ikke hvor lang tid det tok da

Har nå 6 pp bak oss[X(]

Vi er inne i 2.pp nå. Er veeeldig spent på hvor lang tid det tar.. men det er så spennende!!

Har prød i to år nå. Begynner å bli lei den skuffelsen hver månede!!![:@] Men håper det går denne måneden da. Evig optimist!

Velkommen *kathrine* Håper det snart klaffer for dere...
Har du fått utredning?

Tusen takk. Godt å kunne skrive med noen i samme situasjon... Har vært til utredning, alt er iorden med både meg og forloveden.

Ja det er godt! Holdt på i 2 år vi å!
Fptt utredning og jeg legger ikke egg så her er det hormoner som gjelder... Og det funker!!!

Vil bare si lykke til til dere alle og håper det klaffer for dere snart ... Jeg og samboeren min prøvde i 4 år før det klaffet brukte pergotime de siste 6 månd før det klaffet er ikke morsomt når det går så lang tid men deres tur er vel like rundt hjørnet tvi tvi og lykke til atter en gang.
klem fra lille meg

Det er så godt å høre sånne solskinnshistorier "varlykkeliggravid"...
Jeg håper at jeg kommer etter med den oppskriften... Har brukt det nå i 3 mnd...
Hvor mye brukte du? annahver mnd?

hei
nei jeg brukte det hver månd. Og gleden var stor da jeg endelig ble gravid men lykken ble kortvarig da jeg gikk inn i for tidlig fødsel alerede i uke 25 og fikk verdens skjønneste lille jente med hun kom desverre litt for tidlig for hun klarte seg ikke. Jeg ønsker deg lykke til og håper at det klaffer snart for dere.

klem fra lille meg

Uff det er ikke noe hyggelig å høre det da... Åssen blir det videre nå da? Prøver dere fortsatt? Pergotime?

Vi har ikke begnt å prøve ennå men vi skal det etter hvert jeg fikk tilbud om at jeg kan få pergotime når vi skal begynne prøve igjen. kommer nok til å være nervøs hele svangerskapet men får krysse fingra på at det går bra neste gang. Kommer til med å få tett oppfølgning. klem

Ja det er bra!!!
Lykke til!!!

Heia.
Satt å telte over, hvor mange mnd det er sia vi begynte å prøve i går...
Kom helt til 19 mnd...
Så er i vår 20. prøvemnd...[:(]
Skal heldigvis til legen i løpet av November.
Å om vi får hjelp, så klaffer det kaaansje før nyttår
[:)]

ORIGINAL: susie

Heia.
Satt å telte over, hvor mange mnd det er sia vi begynte å prøve i går...
Kom helt til 19 mnd...
Så er i vår 20. prøvemnd...[:(]
Skal heldigvis til legen i løpet av November.
Å om vi får hjelp, så klaffer det kaaansje før nyttår
[:)]

Oj for en tolmodighet...
Har dere vært aktivt prøvere så lenge eller har dere tenkt at går det s går det....?

Back
Topp