Hvor lenge har dere prøvd?

Tutto

Jeg innser nå at jeg har absolutt ingenting å klage over enda....godt å få det "banket" litt inn i hodet også. Ikke synd på meg i det hele tatt. Føler meg faktisk bedre nå. Jeg er sytekjærring i dag !! ( er egentlig ikke det altså)

uff syns synd på dere som har prøvd så lenge... hadde blitt tullerusk jeg...
Er jo utolmodig allerede... Håper det snart klaffer for dere, det fortjener dere!

er vel rundt 7-8 prøve perioder tenkje. [:@] huff. ønsker meg så nå snart!!

Ja, skjønner dere godt. Det må være slitsomt!!!

Trampe80, hvor lenge har du prøvd da? ( kanskje du har skrevet det før, men jeg er litt glemsk)

prøvd siden jan. men ble gravid i juni, mistet i august...2 pp

Når jeg er ferdig med TTR, er vi i vår 3 pp.

UTÅLMODIG!! [:)] (min tålmodighet= 0)

Jeg er i 3pp nå, fikk mensen i dag. Heldigvis kort syklus. 27 -28 dager. Tvi Tvi alle novemberprøvere [:)]

me har "prøvd" sånn ca 1 år..men eg har ikkje brukt prevansjon på 3 år..

Hei!

Ble gravid på første forsøk i april, mistet etter 11 uker, er nå i 5 pp. Vil så veldig gjerne bli gravid. Vet jo at det ikke er lenge, men jeg lengter etter baby...

Har kjøpt solvipect jeg nå. Brukte du det Godhjerta?

hve betyr egentlig PP? skjønner ikke alle forkortelser [8|]

Godhjerta

Ok. Kjøpte bare en liten flaske jeg :) Håper det hjelper da :) Er formen din bra? Sikkert en hærlig følelse [:D]

Malene:

PP står for prøveperiode.

brukte laaaang tid på å sette meg inn i alle forkortelses jeg også.

Gikk inn i 5.pp i dag.
Kjenner jeg er skikkelig utålmodig nå, men ser at jeg ikke har noen ting å klage over. Føler med dere som har prøvd veldig lenge.

fikk du mensen idag ja , huff.. hun hadde ikke dratt på cruise nei. håper min har det. spente dager nå, håper hun har dratt!![:)]

vi har prøvd i 17 pp!!Litt lei her også, men står på for harde livet!!!!

Godhjerta [:)] Så koselig!! Kos dere med hemmeligheten, skal dere "pakke den inn" til jul eller?

Skjønner det ja Jas. Krysser fingrene for deg [:)]

Vi er i 1pp!!

Visste ikke helt at vi prøvde enda, fordi mannen ville vente litt. men denne måneden har han ikke nevnt noe om prevensjon, så jeg er hoppende glad!! Tar det rolig foreløpig, ikke noe EL-testing og temp-måling de første månedene. Kroppen min må nok komme over sjokket over å ha sluttet på P-piller før den er klar for graviditet.......men håpet er der!!

Lykke til alle sammen!

M

Back
Topp