Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Vi ble sammen når vi var 17/19 år. Og
vi hadde vært sammen i 5 år når vi fikk nummer 1. Og nå venter vi nummer 2 og da har vi vært i lag i 6 og et halvt år :-)

Vi har ikke vært sammen så lenge. Januar i år faktisk :p men vi snakket tidlig om at vi ønsker oss barn sammen og vi ble enig om at etter sommern skulle vi starte med prøving, da det passer veldig godt med tanke på ferdig med bachelor våren 2015 og et års permisjon før master. Vet man at man hører sammen så vet man det bare. Han er den jeg vil ha en familie med og han er like sikker :) det er rart med det, men jeg føler liksom at jeg må forklare til andre at vi ikke føler at vigår raskt fram og da særlig min mor.

10 år, jeg var treg. Sambo hadde lyst på lenge før jeg sa greit, da skjedde det på første forsøk

Var sammen i 3 mnd før vi ble gravide med første og ja, det var planlagt, kanskje ikke så nøye og gjennomtenkt, men planlagt :) Nå har vi vært sammen i smart 4 år og gleder oss veldig over enda en planlagt skatt :) blitt gravid på første forsøk begge gangen :)

Var sammen i 3 mnd før vi ble gravide med første og ja, det var planlagt, kanskje ikke så nøye og gjennomtenkt, men planlagt :) Nå har vi vært sammen i smart 4 år og gleder oss veldig over enda en planlagt skatt :) blitt gravid på første forsøk begge gangen :)

Fin og romantisk historie å fortelle barnebarna :)

Vi hadde vært sammen i 4.5 år da førstemann ble født, og har sjuårsjubileum nå i november, med ny spire i magen <3
Jeg var klar for barn halvannet år før samboeren min, som trengte litt mer tid på å "vokse" før han også var klar :)
Med nr.2 har vi vært veldig klare begge to i halvannet år før spiren satt <3

Sammen i 3 år og graviditet var ikke planlagt men når man er to går alt mye lettere så tenkte det måtte skje. Hadde lyst på barn en stund før jeg ble gravid men tenkte måtte vente:-)

Vår første var alt annet enn planlagt, og vi hadde vært sammen i litt over 1 måned når graviditeten var et faktum......
Nå 15 år senere skal vi ha nummer 2 :)

Nr 1 var ikke planlagt, da hadde vi vært sammen 9 mnd da jeg ble gravid. Nå er det nøye planlagt, og det tok 3 mnd :) Vi har vært sammen i 6 1/2 år.

Vi startet som kollegaer i august i fjor, og da han ble "kastet ut" av eksen midt i jula, flyttet vi sammen og ble noen mnd etter det et par. Som Snart_89 sier så vet man bare når det er rett :) Så nå når jeg ble gravid litt planlagt i september har vi offisielt vært et par i 7 mnd :)

Vi har vært sammen i 3 år, og gift i 2,5 :-) when you know, you know! Kunne fått barn for lenge siden, men har en lei tendens med å please alle rundt meg og da var det mest fornuftig å vente til alt passet siden flertallet mente det. Og så fant jeg ut at hvis jeg skal vente til alt passer så kommer det aldri til å passe ;)

Vi startet som kollegaer i august i fjor, og da han ble "kastet ut" av eksen midt i jula, flyttet vi sammen og ble noen mnd etter det et par. Som Snart_89 sier så vet man bare når det er rett :) Så nå når jeg ble gravid litt planlagt i september har vi offisielt vært et par i 7 mnd :)

Som kollegaer faktisk! Jobber dere sammen ennå?

Vi startet også som kollegaer ;)

Var sammen i ca 5 år før vi fikk første barnet. Nå har vi vært sammen 7,5 år og venter nr 2

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Vi hadde vert sammen i nesten 7år når vi fikk førstemann :)

Back
Topp