Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Med første hadde vi vært sammen ca 1år når vi prøvde å satt på første pp, nå er jeg gravid med nr.2 og vært sammen med mannen i mitt liv i 5fantastiske år, å gift med han i 3månder snart ;)

Vi bestemte oss egentlig etter 2 år, men så feiga jeg ut pga. dårlig helse og dårlig økonomi :p
Men så ble vi enige igjen for ett år siden (etter 6 år sammen), at nå var det på tide..

Vi hadde vel vært sammen i fire år da vi snakket om det, men vi var også forlovet og ønsket å gifte oss først. Ble gift etter fem år på sommeren og begynte prøvingen etter nyttår da mannen tok et semester i utlandet. Pjokken ble født da vi hadde vært sammen i 6,5 år.

Har jammen 10 års jubileum rundt termin <3

Vi hadde vært sammen i 1 år og 2 mnd før jeg ble gravid. Det var ikke planlagt.
Det er min første og han sin tredje.

Vi ble sammen da jeg var 14 år. Av og på og noe tenåringsdrama senere er jeg nå 28 :p For et år siden bestemte vi oss for å begynne å prøve rundt mai i år.

Med første mann hadde vi ikke vært sammen mer enn 3 mnd før jeg ble gravid.
Etter 8 år ville vi ha en til,men tok hele 7 år før vi nå fikk det til.
Nå har vi vært sammen i 16 år

Vi hadde vært sammen i 11 år da jeg ble gravid. nå har vi vært sammen i 15 år og venter nummer 3. Vi var 16 og 17 da vi ble sammen så derfor ble det noen år med bare oss to før vi ville ha barn.

Vi hadde vært sammen i 7mnd :-P men kjent hverandre i 5 ;-) ble gravid to mnd etter med nr 1.

Hadde vært sammen litt over 2 år når første ble født og 4.5 år når andre blir født ;-)

Akkurat rundet 9 år sammen når spiren kommer:) Har snakket om det litt opp og ned i ca tre år, men bestemte oss for ett år siden å slutte helt med prevensjon.

Vi hadde vært sammen i nesten nøyaktig 2 år. Men vi bestemte oss ikke for å bli gravide vi da, vi liksom bare ble det:)
Men for en utrolig god å velkommen nyhet det var:)

Veldig forskjellige svar. 8 år her. Er det noen som hadde bestemt å vente til etter dere var gift?

Vi var bestevenner i 2 år, veldig close hele tiden før han ville bli kjæresten min, så nå har vi vært sammen i 1år & 9mnd ♥ Dette var ikke planlagt, men nå har jeg fått et lite smug-smakebit på at han gleder seg. ♥

Vi hadde vært sammen i 5 mnd når vi ble gravide :) har nå vært sammen i 3 år :)

Vi var bestevenner i 2 år, veldig close hele tiden før han ville bli kjæresten min, så nå har vi vært sammen i 1år & 9mnd ♥ Dette var ikke planlagt, men nå har jeg fått et lite smug-smakebit på at han gleder seg. ♥

Åååh, hvilken smakebit? Ble litt nysgjerrig :p

Samboeren min var 27 da vi ble sammen, jeg 36. Etter ett år begynte jeg å hinte litt, men han hadde så god tid. Måtte til slutt i fjor etter 2 år sammen si at om han ønsket barn med meg så måtte vi snart sette i gang siden jeg allerede var 38 år, ellers ble det for sent.
Tror hele greia skremte han litt, at han ikke følte seg moden -eller at forandringer er skummelt. Begynte prøvingen i desember-13., ble gravid i jan-14, mistet i mars. På ny gravid i april, mistet i juni. Han har vært litt avmålt de andre gangene, men nå er han veldig ivrig og delaktig♥ Så det føles helt perfekt og riktig nå, selv om jeg fyller 40 om et par mnd. :)

Ble sammen et år før jeg ble gravid med første. Tok så 5 år før nr 2 kom og nå venter vi nr. 3 etter 8 år sammen. Så nå gifter vi oss til sommeren ;)

Vi har vært sammen i 13 år.. Så nå var det vår tur begynte å prøve i juli, og ble gravid i august ☺

Back
Topp