Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Vi var sammen i 1 år før vi bestemte oss for at vi skulle ha barn.
Tok nærmere 1 år før vi ble gravide :)

Vi hadde vært sammen i 5 år, (da var vi 27 og 31 år gamle) ble gravide i fjerde pp. :)

Vi hadde vært sammen i 13 mnd før vi prøvde ;) og 3 mnd senere var vi gravide :)

Vi har vært sammen i over 8 år, er 25/26 år. Visste vel lenge at vi skulle ha barn sammen, men tok "det store steget" i mai i år og kastet p-pillene! Nå venter vi en mini i mai, forhåpentligvis:D
Er vel igrunn det samme hvor lenge man har vært sammen, bare det føles riktig for begge:)
Hvis det er planlagt da, hehe;)

Vårt første barn ble født 2 år og 2mnd etter vi ble sammen :-) satt på første forsøk :-)

Første gang, tja, da satt spiren før vi ble sammen (oppdaget det to uker senere og da var vi sammen).

Denne gangen har vi vært sammen akkurat fem år. Droppa prevensjonen (delvis planlagt) i slutten av august i påvente at dette kunne ta tid og woops pos test i september.

Travle vi ;)

Vi har vært sammen i nesten 6 år, hadde såvidt begynt å snakke om barn etterhvert.. Men plutselig dukka det opp to streker gitt!

Vi har vært sammen i 2,5 år. Prøvd i ett år, og gravide i 12pp :)

vi snakket om barn da vi møttes.jeg måtte jo vite om han var ferdig siden han hadde 3;) prøvde etter litt over 2,5 år sammen og samboere 1,5 år

Vi hadde vært sammen i 1 år ca og traff på pp2! :-)

Vi ble sammen da vi var 22 og fikk vårt første barn da vi var 30. Kommer til å være 37 når vi nå får vårt tredje barn. Alle har vært planlagt!

Vårt første barn kom 2år og 4mnd etter vi ble sammen:) det var ønsket og veldig planlagt :)

vårt første barn sammen kommer ganske nøyaktig 2 år etter vi ofesielt ble ett par.

Jeg var 21 år da vi ble sammen, og 22 år gikk jeg gravid på første forsøk :)

Vi ble gravide fire måneder etter at vi ble sammen, men valgte å ikke beholde på grunn av personlig drama. Nå har vi vært sammen i ett år og fikk vite at jeg er gravid to dager etter jubileet. :-)

Vi var sammen i nesten ett år før vi bestemte oss for å forsøke. Og jaggu gikk det på første forsøk :p

Vi hadde vært sammen i nesten 10 år da vi ble foreldre for første gang. når nr 2 kommer har vi vært sammen i nesten 12 år :)

Med første hadde vi vært sammen i 2 år men det tok 5 år med prøving føre første mann satt ;) og nå har vi vært sammen i 8 år og prøvde ikke men brukte ikke prevensjon. og vi kommer til å ha vært sammen i 9 år når andre mann kommer ;)

Back
Topp