Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så lite som mulig. Jeg hater å dusje! [8D] Gjør det jo hver dag, så jeg blir ikke møkkete liksom.. Og da gidder jeg ikke bruke en halvtime av tiden min hveeeer eneste dag.. 3-4-5 minutter tenker jeg det tar, maks.
Vanligvis bruker jeg 5-10 min, men det er fordi jeg ikke har tid til annet! Men, dersom tiden strekker til kan jeg dusje i evigheter! Bor i blokk, så vi har ubegrenset(eller, nesten i alle fall) tilgang på varmtvann! Jeg ELSKER å dusje!! Sambo blir dødsirritert, pleier ofte å slukke lyset for å få meg ut fra badet, men ingenting nytter, jeg blir stående! [:D]
30 minutter! 2 runder med sjampo og balsam i mitt laaaaaaaaaaaaange hår tar tid. I tillegg til å shave her å der... [8D] Pluss noen minutter på å bare stå rett opp å ned og nyte det![:)]
Alt går på 10min - intervaller her om mårran. hehe.... 10 min i dusjen, 10 min til å ordne meg, 10 min til mat og matpakker 10 min til å gjøre klar storebror [;)]