Hvor lenge dusjer du?

zarafina

Elsker forumet
Hatt en diskusjon i det siste, gubben dusjer i en halvtime, jeg vasker det som skal vaskes og går ut igjen[8D]
Ungene dusjer så lenge dem vil og det er ofte leeeenge![:D]

Aldri tatt tida. Gjør meg ferdig og går ut igjen. Blir seende ut som en sviske før man rekker å si bø.

Ca. 10 minutter, før var det opp til 20 min, men etter unge så har jeg ikke tid(iallefall ikke på dagtid)

Vasker hår- kropp- skyller- ferdig..
Såeee ... 5 minutter max?!

Når jeg barberer i tillegg så max 10...
Huket av på 5 minutter.

Synes ikke det er så dødskult i dusjen, så jeg gjør det jeg må og fort ferdig.

Fra ett par min til fem min... Pleier å ligge på fem min... [:D]

Jeg dusjer lenge.. Elsker å bare sitte i dusjen og slappe av..
Så hvertfall 20 min.. Så lenge jeg har tid da.[:)]

Gubben dusjer i 5min, jeg kan gjerne stå en halv time eller lengre, men vanligvis tar det 10-15min. Har et svært hår som må vaskes skikkelig [8D]

ORIGINAL: Pigita

Vasker hår- kropp- skyller- ferdig..
Såeee ... 5 minutter max?!

Når jeg barberer i tillegg så max 10...
Huket av på 5 minutter.

Synes ikke det er så dødskult i dusjen, så jeg gjør det jeg må og fort ferdig.

+ at jeg bruker linser som liker å klistre seg fat om det er varmt og behagelig vann...

Det har jeg aldri tatt tiden på..... [8|] Men er ikke typen til å bare stå rett opp å ned å kjenne varmen fra vannet liksom... så kanskje ca 15 minutter...?

Varierer - skal jeg vaske håret? Sover Jr., eller har jeg barnefri? Er det morgendusj eller kveldsdusj? Skal jeg på fest?

Er det kjapp morgendusj tar det to minutter.
Er det hårvask og barbering involvert tar det fort 20-30 minutter.
Det hører til saken at jeg har hår til langt nedenfor livet.

vet ikke hvor lang tid [:-] har aldri tatt tida[8D]
men liker å dusje,står noen ganger til varmtvannet er brukt opp[8D](har en liten bereder[8D])

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg dusjer lenge.. Elsker å bare sitte i dusjen og slappe av..
Så hvertfall 20 min.. Så lenge jeg har tid da.[:)]

Samme her! [:)]

5-10 minutter .. Litt forskjellig, men jeg vasker meg og går ut igjen.. Er ikke den som står lenge og bare står der [8D]

10 min[:)]

ORIGINAL: LallePalle

Kommer an på hva som skal shaves ect [8D]

Men til vanlig bruker jeg ca. 15 min, er velsignet med tykt hår, så tar litt tid å få ut shampoo og balsam [:D]

Sign![8D]

Når Em er hjemme, dusjer jeg på under 5 min[8D] Men når jeg har barnefri dusjer jeg gjerne 15-30 min[:)]

Back
Topp