Hvor lenge dusjer du?

dusjer alltid om morgenen - så om sommeren er det 5 min og om vinteren er det litt lenger [:)]

Veldig variabelt. Er ungene våkne, så maks fem min. Er det etter trening på kveldstid med såre muskler kan jeg bo i dusjen! Men snittet ligger rundt 10 min tenker jeg[:)]

Jeg er sånn ca zombie når jeg dusjer, så om jeg er rask, har skikkelig dårlig tid og ikke skal vaske håret kan det ta 10 min.

Til vanlig 15-20, vasker jeg håret tar det fort 30 min.

ORIGINAL: RuttiTutti

har aldri tatt tida men mellom 5 og 10 min tenker jeg...går inn vasker det jeg skal og går ut igjen.....

sign

ORIGINAL: Pigita

Vasker hår- kropp- skyller- ferdig..
Såeee ... 5 minutter max?!

Når jeg barberer i tillegg så max 10...
Huket av på 5 minutter.

Synes ikke det er så dødskult i dusjen, så jeg gjør det jeg må og fort ferdig.

ka egentlig krysse av på alt over her. Kommer helt an på om det er travelt før jobb,om jeg er trøtt, om jeg fryser(noe som følger med en 30 min dusj)
Men bruker laaang tid når jeg skal på fest:)

bruker vel 10 min når snuppa er hjemme. men har jeg barnefri eller dusjer på kvelden drøyer jeg an litt. ca 15-20 min (med shaving) [:D]

Til dere som tror alternativet til å vaske det som må vaskes er å stå rett opp og ned, så har dere enten feil dusj eller gått glipp av noe [8D]

Men jeg trykket 15 min, siden det er gjennomsnittet mellom kjapp morgendusj med junior tilstede, og de andre alternativene..[:D]

ORIGINAL: LallePalle

Kommer an på hva som skal shaves ect [8D]

Men til vanlig bruker jeg ca. 15 min, er velsignet med tykt hår, så tar litt tid å få ut shampoo og balsam [:D]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Ca 10 min [:)]

Tja, mellom 5-10 min tenker jeg..
Skrur av dusjen når jeg såper meg inn å barbere meg også..
Sparer vann og er blitt en vane.. Men syns det er helt greit.. [:)]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Ca. 10 minutter, før var det opp til 20 min, men etter unge så har jeg ikke tid(iallefall ikke på dagtid)

samme her

Ett kvarter, men da har jeg og barbert hårdusken, leggene og armhulene, shampoonert håret to ganger, balsam og såpa kroppen godt. Og gjerne brukt skrubbekrem i tillegg.

10-15 min.

ELSKER å dusje!!!
Men kan ikke dusje så lenge, for vi er en del i huset her (leiebere òg) som skal dele på tanken...

Jeg elsker å dusje, så jeg kan stå leeenge noen ganger. men som regel har man ikke tid til det!
så blir å vaske det som skal vaskes og ferdig med det[;)]

Maks ti minutter.
Når jeg syns det er digg å dusje og bare vil stå der og føler jeg har stått der en time havner jeg kanskje på 15..

5-10minutter [:)]

ORIGINAL: LallePalle

Kommer an på hva som skal shaves ect [8D]

Men til vanlig bruker jeg ca. 15 min, er velsignet med tykt hår, så tar litt tid å få ut shampoo og balsam [:D]

samme her [:)] 

Back
Topp