Hvor lenge brukte dere stellebord?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Tittelen sier seg vel selv:)Hvor gammelt var barnet når du kunne pakke bort stellebordet?
 
Brukte stellebordet hele bleieperioden. Bedre arbeidsstilling for en rygg som ikke alltid er med på notene.
 
Bruker det enda til hun på 2,5 som går med bleie, jeg syns det er så vanskelig å skifte når hun står oppe :p i tillegg er det bedre for ryggen min :)
 
4-5 mnd. Da flyttet vi ned på gulvet. Makkete unger :p stellebordet fikk stå da vi rekker alt fra gulvet også.
 
Brukte det hele bleieperioden. Men byttet tissebleier stående etterhvert, så brukte bare stellebordet ved bæsj på slutten [emoji4]
 
Storebror * 1år
Lillesøster *4m, hun ligger ikke et sekund i ro, nå 9m og vi skifter bleie stående. Stellebordet er pakket vekk.
 
Eldste var fem-seks mnd da det var umulig å få henne til å ligge i ro der, vi tok skift på stellemadrass på gulvet resten av bleieperioden. Lillebror er 6 mnd nå, men en roligere variant enn søstra, så kommer til å bruke stellebordet en stund til.
 
Jeg har klær i stellebordet, men bytter sjeldent bleiene der. Jeg slenger stellematten ned på gulvet og bytter der. Da kan jeg trygt snu meg unna barnet og vaske hendene også :)
 
9 mnd. Da ble han altfor aktiv oppå der. Men bruker matta på gulvet :)
 
har brukt det lite etter fylte ett år, men pakker det ikke bort alikevel, greit å ha innimellom, og praktisk med oppbevaringsplass.
+ at det er babyboom i vennekretsen, så greit å ha det for andres del også.
 
Bruker det enda, han er 2,5. Han har alltid liggi relativt rolig på stellebordet og prøvd å rømme om vi steller på gulvet, så enkelt valg :p
 
I et par mnd. Til jeg ikke gadd å gå på badet 15 ganger om dagen for å skifte [emoji23] etter 3,5 mnd begynte han å rulle og det var vanskeligere med stellebord. Når han var 6 mnd var han så aktiv at det var ekstremsport å ha han på stellebord. Så da ga vi det bort
 
Bruker det ennå til begge mine på 15 mnd og 2,5 år. Ser for meg å bruke det ut bleieperioden
 
2år. Nå bruker vi Ikea lekematte på gulvet :)
 
Putta stellematta på gulvet fra han var en 9-10 mnd. Da var han så mark at det bare var stressende å ha han så høyt oppe.
 
Brukte det på storebror helt til han slutta med bleie som 3 åring. Og bruker det fortsatt på lillebror som er 2 år.
Vi har et fra Ikea da med stor liggeflate og gode karmer på sidene. Så de kan knø litt uten at det blir farlig:happy:
 
Eldste brukte stellebord til over året, mellomste var nærmere to år. Og med yngste måtte jeg kvitte meg med det da han var 5 mnd.
 
Back
Topp