Hvor lenge brukte dere stellebord?

Bruker det fortsatt 2.5 år.
 
Vi bruker det innimellom enda, da mest pga ergonomien. Når han slutter med bleier blir det nok slutt på stellebordet også. Gutten er 2,5 :)
 
Vi la det ned på gulvet da lille var 5-6 mnd. Etter 1 år brukte vi det ikke i det hele tatt.
 
Sluttet med alle rundt 7 mnd. Rullet rundt og falt nesten ned fra stellebordet så kjøpte ei svær stellematte som jeg hadde på gulvet :happy:
 
Hadde mindre pauser fra den da han lærte seg å gå ;) men så syns han etterhvert at det var veldig deilig å ligge der og bli stelt når han er veldig trøtt om morgenen, så hender han bruker den fortsatt siden det fortsatt står der inne pga lillesøster på 6 mnd. 3,5 år er han. Slutta med bleier da han var to år :)
 
Hele bleieperioden :)
 
Ca 2 år. Da var vi litt ivrige etter å få ut stellebordet av det trange badet. Så da skiftet vi bæsjebleiene på stellematte på gulvet i steden for den siste tida :)
 
Ca 3 år :)
Skulle kastet det ut for en stund siden men ble gravid så nå får det bare stå til minsten ikke trenger lengre :)
 
4-5 måneder kanskje..
Den står på rommet hennes (som hun forsåvidt ikke bruker enda) siden badet er for trangt, og det ble veldig upraktisk. :dontknow
 
Bruker det enda, minstemann er 2 år og 2 mnd. Bruker bleie fremdeles.
Eldstemann på 4,5 står som regel på stellebordet når vi skifter klær og sitter mens vi pusser tenna.
 
Flyttet da han var to-tre mnd til Asia og da kjøpte vi ikke stellebord, la en matte på gulvet... viste ikke hvor lenge vi skulle bli og kunne ikke få alt med hjem:/
 
Bruker det enda til han på 7 mnd. Bedre arbeidsstilling. Det skjer at jeg skifter på gulvet, og da kjenner jeg at jeg er glad i stellebordet. :p
 
Har ikke brukt stellebord på over en mnd og hun er 11 mnd nå. Det er fordi hun vrir seg som en makk på stellebordet, men står fint og løfter beina opp og armene også når hun står og blir stelt :hilarious:
 
Brukte den vell i en uke :p
 
Bruker det ennå, men kun til bytting av bæsjebleier. Tissebleier tas stående på gulvet og påkledning/stell tas på fanget. Ikke særlig glad i å ligge på stellebordet altså. 1 år.
 
Ut bleieperioden, så til 3 år og 2 mnd. Men på slutten brukte vi det kun til bæsjebleier, for tissebleier ble skiftet stående (Up & Go-bleier). Jeg foretrakk det pga. ergonomien.
 
Vi bruker det ennå (14 mnd bare) men var en periode vi måtte bytte på gulvet, hu lå ikke rolig og jeg var redd for fall. Men da hu ble så aktiv at hu begynte å krabbe naken av stellematta, da begynte vi å bytte i høyden igjen, da begynte hu å ligge rolig igjen å :)
Ser for meg at vi bruker stelleboret (vaskemaskina) så lenge hu har plass der :)
 
Back
Topp