Hvor langt på vei er du nå?

Tenker det samme som @Lillevenn17 sier ifht å avvente før du bestemmer deg for termingruppe :) Du kan jo også være med i begge. Jeg har mens-termin 01. Febr, noe som også stemte ifht målinger på tidlig UL i uke 6+0. Når jeg var tilbake på UL 9+1 ble jeg satt frem til 9+4 da bebis da målte ifht den svangerskapslengden. Jeg havner da i januargruppa med termin 28. januar. Både kan termin flyttes ved oul, i tillegg til at det jo ikke er noen garanti for at en føder på termindato :laughing002 Så jeg er med i både januar- og februar gruppa. Er også ulike fordeler ifht å være i en gruppe du er «lengst på vei» i og en gruppe hvor du er «kortest på vei» (ifht andres erfaringer og spm osv).
Hvordan kan man være med i begge grupper? Hvis jeg endrer termindato så får jeg bare opp forumtrådene for den mnd jeg har termin i.
 
Hvordan kan man være med i begge grupper? Hvis jeg endrer termindato så får jeg bare opp forumtrådene for den mnd jeg har termin i.
Du kan trykke på «babyverden forum» øverst. Så velger du «2025» og deretter kan du trykke inn på både Jan, febr og mars :)
 
Du kan trykke på «babyverden forum» øverst. Så velger du «2025» og deretter kan du trykke inn på både Jan, febr og mars :)
Tror hun mener at hun vil ha både januar og februar fremme på framsiden når du kommer inn på appen, her liksom :scratch jeg lurer på det samme!❤️
 

Vedlegg

  • IMG_7798.png
    IMG_7798.png
    992,7 KB · Visninger: 4
Tror hun mener at hun vil ha både januar og februar fremme på framsiden når du kommer inn på appen, her liksom :scratch jeg lurer på det samme!❤️
Jaa det tror jeg ikke går. Det følger termninen man har satt i appen :rolleyes: Men er bare et par trykk for å komme inn på ønsket termingruppe :)
 
8+6, og ny UL..
står et innlegg på skjult for den som vil lese.
 
Back
Topp