Hvor langt på vei er du nå?

Jeg var på TUL privat i dag. Ifølge appen er jeg 7+3, men hun målte til å være 6+3. Hjertet har akkurat begynt å slå, 113 bpm. Og embryoet er 6,7 mm. Så antakelig er syklusen min ikke helt riktig ift standard utregning av svangerskap og termin. Jeg har nå fått ny termin 03.03.25. (Før 22-25/02) Så spm er da om jeg fortsetter å være i Februar-gruppen eller flyttes til mars gruppen?
Tenker det samme som @Lillevenn17 sier ifht å avvente før du bestemmer deg for termingruppe :) Du kan jo også være med i begge. Jeg har mens-termin 01. Febr, noe som også stemte ifht målinger på tidlig UL i uke 6+0. Når jeg var tilbake på UL 9+1 ble jeg satt frem til 9+4 da bebis da målte ifht den svangerskapslengden. Jeg havner da i januargruppa med termin 28. januar. Både kan termin flyttes ved oul, i tillegg til at det jo ikke er noen garanti for at en føder på termindato :laughing002 Så jeg er med i både januar- og februar gruppa. Er også ulike fordeler ifht å være i en gruppe du er «lengst på vei» i og en gruppe hvor du er «kortest på vei» (ifht andres erfaringer og spm osv).
 
Back
Topp