Hvor langt på vei er du nå ?

16+6, fjerde graviditet og har lagt på meg litt men føler at magen mest ser litt "småtjukk" ut. Håper den snart blir stram og fin har kjent bevegelse i magen i noen uker, nå kjenner jeg litt hver dag og de siste dagene er det dult også, ikke bare "bobler"

19 uker i dag, men ser ikke noe gravid ut enda. går i samme bukser som før jeg ble gravid :p

20+0 i dag :D ❤️ har begynt og kjenne små dult og ikke bare bobling lenger ❤️ nå syntes jeg det er veldig koselig og være gravid :)

Jeg har funnet en app som gjør all slags gravidtelling for meg. Dager, månder, uker, prosent osv. Helt genialt:) 17+3 i dag. Når jeg legger på meg så skjer dette på magen eller puppene noe som gjør at jeg ser supergravid ut allerede. Magen er ikke fast og fin, men jeg har bestemt meg for å kle meg "gravidete" og nyte dette allikevel.

Kjenner ingen spark ennå, livmora ligger på fremre vegg. Prøver å slappe av med det, men, i går var det noe udefinert inni magen. Luft helt sikkert, men skvatt litt til:)
image.jpg

18+3 i dag :)
Magen har blitt større, men ser ikke gravid ut enda. Ser bare feit ut :p
Jeg har ikke kjent spark enda, til tross for en veldig aktiv baby på OUL. Håper jeg kjenner det snart :)

Er 20+1 og har fått masse magen. Jeg har kjent innvendige spark i 5-6 uker. De siste dagene har jeg såvidt begynt å kjenne noen spark på utsiden. Mannen gleder seg til han også skal få kjenne!

15+6 i dag. Kjente flere spark i dag. :-) fantaskisk følelse!

Back
Topp